کاروان دیگر ایالات متحده در عراق شکار می کند / چهار حمله در مدت 6 ساعت



به گزارش ایرنا ، گروهی به نام گارد غار مسئولیت حمله اخیر در بابل را بر عهده گرفت ، مانند عملیات دیوانی و عملیات ساعت ها در همان استان بابل ، اما هنوز جزئیات حمله اخیر مشخص نیست.

رسانه های عراقی به خسارت احتمالی نیروهای نظامی و تجهیزات نظامی آمریکایی اشاره نکردند.

منابع خبری عراقی یکشنبه شب گفتند که کاروان های لجستیک ارتش آمریکا در سه نقطه مختلف مورد حمله قرار گرفته اند.
این حملات در بصره (جنوب) ، بابل (مرکز) و الدیوانیه (جنوب) در عراق صورت گرفت.

گروهی که خود را سد سرایا اولیا می نامند به کاروان نیروهای آمریکایی در استان بصره در حوالی گذرگاه جریشان که توسط شرکت های امنیتی خارجی کنترل می شود ، حمله کرده اند.

فیلم این حمله با عنوان “دید در شب” در شبکه های اجتماعی منتشر شد و مشخص نیست که آیا کاروان ایالات متحده با موشک ATGM یا بسته انفجاری EFP در بصره هدف قرار گرفته است.

عملیات علیه کاروان نیروهای آمریکایی در بابل و دیوانی نیز توسط ماهواره های غار انجام می شود. اولین عملیات در بابل در منطقه الماهویل در منطقه امام علی (ع) در جاده بین المللی به استان بابل انجام شد.

در هفته های اخیر حملات به کاروان های نظامی آمریکا در عراق شدت گرفته است ، در حالی که گروه های ضد اشغالگری در عراق گفته اند که تا زمانی که کشورشان تحت اشغال آمریکا باشد ، به حملات خود ادامه خواهند داد.

هفته گذشته چهار حمله جداگانه به کاروانهای ارتش آمریكا در استانهای مختلف عراق انجام شد كه به تجهیزات نظامی آمریكا آسیب رساند.

بیشتر بخوانید  انتقاد شدید رئیس پلیس راهور از تولیدکنندگان خودرو/فیلم

دیدگاهتان را بنویسید