کاروان خودرویی جشن مباهله در یزد به حرکت درآمد



مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: حرکت این کاروان خودرویی هر روز تا روز مباهله با همکاری مردم و برخی تشکل‌های فرهنگی و مذهبی به مقصد امامزاه سید نصرالله (ع) در بلوار دهه فجر ادامه دارد.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر سخنرانی و مداحی، مسابقات فرهنگی نیز هر روز در مقصد کاروان خودرویی برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

این مسوول اظهار کرد: برگزاری شب شعر مباهله، حضور کارشناسان مذهبی در مناطق مختلف، تولید محتواهای فرهنگی مناسب و پخش آن در فضای مجازی و برخی سخنرانی‌ها صورت می‌گیرد.

نجیمی خاطرنشان کرد: کاروان خودرویی جشن مباهله علاوه بر مرکز استان در اکثر مناطق و شهرستان‌ها پیش‌بینی شده و همچنین جلسات سخنرانی و مداحی با حضور مداحان اهل بیت(ع) اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: آذین‌بندی و چراغانی معابر و زیباسازی هرکوی و برزن توسط مردم ولایتمدار جزو برنامه‌های مهمی است که با همکاری برخی نهادها، دستگاه‌ها و همیاری جوانان انقلابی صورت‌ گرفته است.              

۲۴ ذی‌الحجه روز مباهله نام گرفته است، در این روز که روز نزول آیه «تطهیر» نیز هست، خداوند بر ارزش‌ها و فضیلت‌های اهل بیت(ع) و جایگاه راستین آنان در درک و شناخت اسلام راستین مهر تأیید زد.

بیشتر بخوانید  زمین لرزه ۳.۴ ریشتری عمادده لارستان را لرزاند | زلزله ای نسبتا خفیف فارس را لرزاند

دیدگاهتان را بنویسید