کارنامه عجیب سحر کوریشی در ازدواج های موقت! + عکس


روز جدید، سحر قریشی متولد سال 1987 است. سحر كورشی تا دبیرستان (دبیرستان ناتمام) تحصیل كرد و پس از ازدواج با تلاش همسرش وارد حرفه بازیگری شد. سحر قریشی دختر سعید قریشی و ندا افشار است. سحر كورشی برادری به نام سپر دارد. سحر قریشی در سال 2009 با بازی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده مشهور شد.
سحر کوریشی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی و اینستاگرام دارد. سحر کورشی یکی از افراد مشهوری است که نوع لباس و سبک برای او بسیار مهم است.
سحر كورشی بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون است. سحر كورشی كه بدون امتیاز و بدون مرز نمی تواند تیپ داشته باشد ، در این تصویر از سر تا پا سبكی سیاه انتخاب كرد و جلوی دوربین عكاسان رفت.

دلیل طلاق سحر قریشی از مهدی آهوان

او در سال 2004 با مهدی آهوان ذاکر ازدواج کرد ، اما پس از مشهور شدن در سال 2009 او را ترک کرد. اخوان ذاکر پس از مدت ها سکوت گفت: “پس از پخش سریال” دلنوازان “از شبکه 3 که باعث شهرت وی شد ، رفتار او تغییر کرد و من شش ماه است که از او خبری ندارم!

سحر قریشی و مهدی آهوان
من هم به دادگاه حمایت از خانواده رفتم و از او شکایت کردم ، اما چون او را تشویق کردم و اجازه کار دادم ، درخواست من برای ممنوعیت کار همسرم رد شد. با این حال ، من دیگر خوشحال نیستم که همسرم بر اساس دین و قلب عمل کند. بیشتر تهیه کنندگان وقتی از این موضوع مطلع شدند با من کار کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم های تلویزیونی استفاده نکردند.
به جز تهیه کننده سریال دلنوازان (مهران مهام) که او هم رابطه بدی با من داشت. جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد! به من بگو از کدام دبیرستان فارغ التحصیل شد؟ حالا تصمیم گرفتم از همسرم که یک بازیگر است جدا شوم و از او طلاق بگیرم و در آن مدت حضور در دادگاه های مختلف مانع مصاحبه وی شد. نامه ام را با این جمله به پایان می رسانم:
پروانه ها فراموش می کنند که روزی کرم شدند …

بیشتر بخوانید  شادی حسن رنگرز پس از پیروزی مقتدرانه اسماعیلی +ویدئو

سیگ سحر قریشی با امید به علم

سحر قریشی در برنامه دید در شب به س Rezaال رضا رشیدپور در مورد رابطه او با امید اولومی پاسخ داد:
در هر صورت ، در شرایطی نیستم که فقط بخواهم به زندگی خود ادامه دهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ، اما اکنون به عنوان یک معتمد در مرحله تعهد هستیم تا بهتر یکدیگر را بشناسیم.

سحر کورشی و مهدی علومی

سحر کورشی و مهدی طارمی

در سال 1996 ، عکس ها و فیلم های سحر قریشی و مهدی طارمی در امارات متحده عربی منتشر شد. هیچ یک از این دو چهره هیچ واکنشی به این مرزها نشان ندادند ، تا اینکه در سال 1398 ، امین فردین ، ​​مدیر کانال یوتیوب ، پشت جزئیات رابطه این دو چهره مشهور بود. و مجبور شدند که بگویند: ما با هم محرم بودیم.

 سحر کورشی و مهدی طارمی

دیدگاهتان را بنویسید