کارمندان گوگل چه سوالاتی می پرسند؟


کارمندان گوگل چه سوالاتی می پرسند؟

مسائل استخدامی همیشه حیاتی، حساس و استرس زا و گاهی بسیار عجیب و جالب هستند. بسته به شرکت و کشور، این مسائل بسیار متفاوت است و از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. فکر می کنید برای استخدام شما توسط گوگل چه سوالاتی از شما پرسیده می شود؟

اگر علاقه مند هستید، با مجله دلگرم همراه باشید تا سوالات جالب استخدام گوگل را بخوانید:

1. برای تمیز کردن تمام پنجره های سیاتل چقدر پول باید بپردازید؟
در
2. چرا کوره های گرد طراحی می کنند؟
در
3. میخوای مطمئن بشی دوستت باب شماره تلفن و همینطور شماره تلفنت رو داره اما نمیتونی مستقیم بپرسی… باید سوالت رو روی کاغذ بنویسی و به لیزی بدی نه لیزی روی کاغذ چی سوال آیا به لیزا نوشتی که شماره تلفن شما را نمی داند و اینکه باب می تواند متن شما را رمزگشایی کند؟
در
4. چند پیانو روی زمین وجود دارد؟
در
5. هر مردی در دهکده ای با 100 زوج به همسرش خیانت می کند … زن هر مردی می داند که شوهران زنان دیگر چه زمانی به زنان خود خیانت کرده اند، اما نمی داند چه زمانی همسران آنها به آنها خیانت کرده اند. این روستا قانونی بر اساس فسق دارد و به هیچکس اجازه خیانت به همسرش را نمی دهد و اگر زن آن مرد بتواند ثابت کند که شوهرش به او خیانت کرده است، چند روز دیگر شوهرش را خواهد کشت. یک روز رئیس این روستا اعلام کرد که حداقل یکی از این افراد خیانتکار است، چه می شود؟
در
6. مردی ماشینی را به سمت هتل هل داد و فرصت را از دست داد. چی شد؟
در
7. چند بار در روز عقربه های ساعت روی همدیگر ضربدر می زنند؟
در
8. چند جاروبرقی در سال در ایالات متحده تولید می شود؟
در
9. طرح تخلیه شهر برای سانفرانسیسکو را ترسیم کنید!
در
10. DeadBeef واقعاً به چه معناست؟ (Deadbeef یک کلمه محاوره ای در محاسبات است!)
در
11. اگر شخصی شماره تلفن همراه خود را به طور متوالی شماره گیری کند، کدام کلمات را می توان پشت سر هم نوشت؟
در
12. شما با عنصر نیکل مخلوط شده اید و جرم شما تقریباً به چگالی شما کاهش می یابد. سپس به داخل محفظه اختلاط پرتاب می شوید. تیغه های همزن تا 60 ثانیه شروع به حرکت می کنند، چه باید کرد؟
در
13. چند توپ گلف در اتوبوس مدرسه جا می شود؟
در
14. شما دو تخم مرغ و یک ساختمان 100 طبقه دارید …
تخم مرغ ها دو حالت بیشتر ندارند یا خیلی ضخیم هستند (پس از سقوط از ساختمان 100 طبقه نمی شکند) یا خیلی نازک هستند (حتی اگر 30 سانتی متر هم بیفتند می شکند) باید قسمت بالایی را بشکنید. کف ساختمان می شکنند. سوال این است: چند بار تخم مرغ می اندازید؟ شما فقط می توانید 2 تخم مرغ را بشکنید.
در
15. باید از نقطه A به نقطه B بروید. شما نمی دانید که می توانید یا نمی توانید بروید. چه کار می کنی؟
در
16. شما در یک مهمانی با دوست خود هستید و 10 نفر حضور دارند (از جمله شما و دوستتان …) دوست شما یا با شما بازی می کند یا شما را تشویق می کند. در این مهمانی، هرکسی را پیدا کنید که تولدش با شما یکی است، یک دلار جایزه دریافت خواهید کرد. هر کسی که بفهمد تولدش با تولد شما یکی نیست، 2 دلار دریافت می شود. آیا این شرط را قبول دارید؟
در
17. پایگاه داده را در 3 خط برای خواهرزاده 8 ساله خود توضیح دهید

بیشتر بخوانید  3 فرد مشهور متولد امروز 29 اردیبهشت

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم

کارمندان گوگل چه سوالاتی می پرسند؟ سوالات استخدامی گوگل سوالات استخدامی برتر نحوه استخدام در گوگل سوالات شغلی برتر گوگل سوالات بسیار جالب گوگل مطالب جالب اخبار جالب اخبار جالب اخبار جالب اخبار برتر


دیدگاهتان را بنویسید