مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کارمندان در کدام شهرها مشمول دورکاری هستند؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، همزمان با تعطیلی مهدکودک ها در شهرهای سرخ رنگ برخی از مادران شاغل نیز مدت هاست مشغول به کار هستند. اما چه کسی در کار مادران دورکار دخیل است؟

سخنگوی ستاد ملی ویروس کرونا از تعطیلی مهدکودک های شهرهای سرخ به مدت یک هفته خبر داد. به همین دلیل، مادران شاغلی که دارای فرزند زیر 6 سال هستند می توانند به مدت یک هفته از راه دور کار کنند.

با این حال، سخنگوی ستاد ملی تاج و تخت تاریخ تعطیلی این مهدکودک را اعلام نکرد. اما به نظر می رسد فردا 24 بهمن ماه تعطیلی مهدکودک ها و کار از راه دور مادران شاغل آغاز شده و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین بر اساس مصوبات این جلسه مدت مرخصی افراد مبتلا به سویه آمیکرون 5 روز است و افراد می توانند با ارائه گواهی رسمی پزشکی و یا مثبت بودن تست PCR از این مرخصی استفاده کنند.

امکان دورکاری مادران شاغل در حالی اعلام شد که هفته گذشته انجمن بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی دستور کار از راه دور سه گروه از کارکنان بانک های خصوصی را منتشر کرد. بر این اساس کلیه کارکنان بانک های خصوصی با بیماری های زمینه ای شدید، زنان شاغل دارای فرزند زیر 5 سال و زنان باردار به مدت دو هفته از راه دور کار می کنند.

دورکاری کارکنان بانک های خصوصی از امروز 23 بهمن ماه آغاز شده و تا 5 اسفند ادامه دارد.

کارمندان در کدام شهرها مشمول دورکاری هستند؟

همزمان با شیوع موج ششم کرونا، درخواست هایی مبنی بر تعطیلی برخی از ادارات و دورکاری آنها مطرح شد. به عنوان مثال، اپلیکیشن ماسک (مرتبط با وزارت بهداشت) نامه ای به رئیس جمهور نوشت و خواستار تعطیلی یک هفته ای دفاتر و بانک ها در شهرهای سرخ شد.

بیشتر بخوانید  طوفان در اتریش ۵ کشته بر جای گذاشت

به نظر می رسد تعطیلی یک هفته ای مهدکودک و دورکاری مادران شاغل در دستگاه های اجرایی در پی درخواست گسترده برای تعطیلی مطرح شده است.

در جلسه ستاد ملی مبارزه با تاج، به تعطیلی مهدکودک ها و کار مادران از راه دور در شهرهای سرخ تاج اشاره شد. بر اساس جدیدترین رنگ تاج، امروز 24 بهمن ماه 247 شهر ایران در تاج قرمز قرار دارند.

در جدول زیر می توانید نام تمام شهرهای قرمز کرونا را مشاهده کنید:

کارمندان در کدام شهرها مشمول دورکاری هستند؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *