کارشناس WHO: ایالات متحده کارشناسان را از بیان حقیقت در مورد همه گیری منع می کند


دیمیتری لووف ، ویروس شناس روسی ، متخصص در سازمان بهداشت جهانی وی در مصاحبه با رسانه های چینی گفت: “طبیعتاً 19 دلار منبع می پذیرد و شکی ندارد.

وی ادامه داد: در روسیه شایعاتی مبنی بر وجود این ویروس وجود دارد ویروس کرونا می توانست توسط انسان ایجاد شود ، اما چنین اظهاراتی توسط برخی از سیاستمداران به جای متخصصان بیان شد.

این کارشناس WHO همچنین فاش کرد که کارکنان سازمان تحت فشار فزاینده ای از جمله ایالات متحده هستند.

دیمیتری لووف گفت: “ایالات متحده در تلاش است تا ما ویروس شناسان را از بیان حقیقت در مورد بیماری همه گیر باز دارد.”

ویروس شناس روسی افزود: “من یک دانشمند هستم.” من آنچه را که می شنوم باور نمی کنم و فقط به حقایق می پردازم. “آنچه من می دانم این است که آنتی بادی های ویروس کرونا در بسیاری از نقاط جهان قبل از شیوع پیدا شده بود.”

وی در مصاحبه با کانال خبری روسیه -24 در ماه مه (حدود سه ماه پیش) گفت که ویروس های کرونا بیشتر ویروس های مربوط به خفاش هستند. فرد می تواند در اتاقی که خفاش ها شب را در آنجا می گذرانند ، یا در غاری که معمولاً خفاش ها به تعداد زیاد زندگی می کنند ، آلوده شود.

رینات ماکسیوتوف ، مدیر کل مرکز تحقیقات دولتی ویروس شناسی و بیوتکنولوژی روسیه ، نیز گفت که کارشناسان در منشا طبیعی کروناویروس جدید تردیدی ندارند. همچنین ، ویروس کرونا در مقایسه با کروناویروس های قبلی 20 درصد تغییر می کند.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  رونمایی از دیوارنگاره محرمی میدان ولیعصر(عج)


دیدگاهتان را بنویسید