مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کاردار: نگرانی پرسپولیس فنی است ، نگرانی استقلال حکم دستگیری است / دانشگر گفت چگونه با الهلال بازی کنیم؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


کاسا کمار کاردارو وی در مورد وضعیت تیم استقلال پس از پیروزی مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و پیروزی مقابل نفت گفت: “منکر این نیستیم که استقلال بعد از دو باخت متوالی در لیگ مقابل ذوب آهن و پرسپولیس افزایش قابل توجهی داشته است. “در حقیقت ، تیم به خود آمد. شاید یکی از دلایل آن تاخیر در مسابقات قهرمانی باشد که باعث شد بازیکنان روی جام حذفی تمرکز کنند. به این ترتیب تیم راحتتر کار کرد و جلو آمد.

عالیشما مستقل خواهید بود اشاره به نقش فرهاد مجیدی وی در ادامه گفت: مجیدی تیم را به خوبی کنار هم قرار داد و ارتباط معنوی و روانی داشت حالت خوبه با بازیکنان نیز یافت می شود. او به بازیکنان پاداش داد ، که البته این وظیفه سرمربی است ، اما این باعث شد بازیکنان قلب و روح خود را در آن بگذارند و سرشان را جلوی توپ برای مربی بگذارند. اگر این اتفاق زودتر رخ می داد ، اکنون حضور استقلال در کورس قهرمانی امکان پذیر نبود. این تیم در 9-8 بازی اخیر خود 2 گل به ثمر رسانده و یکی از بهترین خطوط دفاعی را داشته است.

مهاجم سابق استقلال با اشاره به پیروزی این تیم در دربی جام حذفی اظهار داشت: استقلال در جام حذفی رقیب دیرینه خود را که از همه لحاظ از همه قویتر بود شکست داد ، اگرچه با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو بود. بعد از دربی به تمرین رفتم. ما واقعاً حرص می خوریم که استقلال چه مشکلی دارد ، این تیم چه چیزی کمتر از پرسپولیس دارد؟ آیا هر دو تیم برای یک موسسه نیستند؟ چرا یک تیم رقیب باید آنقدر قوی باشد که برای هر پست سه بازیکن آماده داشته باشد ، اما وضعیت استقلال این است؟

بیشتر بخوانید  فال حافظ امروز | طالعت روشن است | از این خبر خوش جا نمون! +تفسیر دقیق

او افزود: خطر او به من گفت استقلال در صورت تمدید نکردن قرارداد ما می خواهد از چه کسی جلوگیری کند هلال بازی کردن؟ حق با اوست یعنی مدیریت این موضوع را نفهمیدند؟ این تیم هیچ پول هتلی ندارد و فرهاد آن را از جیب خودش برای تیم خرج می کند. این اتفاقات برای یک باشگاه بزرگ و پرافتخارترین تیم ایران زشت است و این واقعا جای تأسف دارد.

کاردار در مورد اعتصاب دوم بازیکنان استقلال که روز گذشته انجام شد ، گفت: به هر حال همه آستانه تحمل دارند. به این کودکان قول داده شد ، اما به حقیقت نپیوستند. احتمالاً درصدی که باید بعد از پرداخت نشدن بازی مسجدسلیمان به آنها پرداخت می شد و بنابراین تمرین نکردند. فرشید اسماعیلی او به من گفت من هم دوست داشتم مرادمند چک و دستور بازداشت در دست یک مرد است! این مشکلات همچنین بر روی بازیکنان در زمین تأثیر می گذارد.

وی افزود: به نظر من تیم های دیگر وضعیت خوبی ندارند که استقلال در آن حاصل شود. اگر او در اوایل لیگ بود و تیم چنین روحیه ای داشت ، به هیچ وجه نمی توانست اینطور پایان یابد. همه بازیکنان مشکل دارند. چرا یک تیم رقیب باید آنقدر با نشاط باشد که مراقبت از آنها فقط فنی باشد اما استقلال باید به فکر جذب بازیکن باشد!

مهاجم سابق استقلال در مورد اهمیت دو بازی دیگر لیگ و همچنین جام حذفی که آخرین امید هواداران برای کسب عنوان قهرمانی است ، گفت: ما غیر از قهرمانی در جام حذفی ، لیگ قهرمانان آسیا و این مسابقات بسیار مهم است. اما در کل دو مسابقه بعدی لیگ برتر مقابل نساج و سپاهان اگر این تیم در یک سبک و با همان اعتماد به نفس بازی کند ، بعید است حتی سپاهان را شکست دهد و آن تیم را از قهرمانی دور کند.

بیشتر بخوانید  مهلت تأمین اجتماعی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی

کاردار توضیح داد: در جام حذفی مسئله پیروزی است و تیم شانسی برای اشتباه ندارد. شما در آنجا باید بهترین باشید و آنها قطعاً باید قوی باشند. فرهاد مجیدی قطعاً نمی خواهد امسال این اتفاق تکرار شود ، زیرا او سال گذشته جام حذفی انگلیس را به دلیل بی تجربگی از دست داد. او مدال قهرمانی جام هواداران را دارد. این بار ، او باید سخت کار کند تا قلب آنها دین را تحقق بخشد که از سال گذشته بر دوش او بوده است.

وی درباره نگرانی ها در مورد وضعیت استقلال در فصل آینده گفت: “ما نگران فصل آینده هستیم که قرارداد 10-12 بازیکن به پایان می رسد.” در حالی که استراماچونی به دنبال مهدی گائدی است تا او را به الغرافه ببرد ، این مشکل ذهن هواداران را به خود مشغول کرده است ، اگرچه منبع درآمد خوبی برای این باشگاه است اما در هر صورت او 50٪ استقلال دارد و تیم ضربه می خورد با این.

مهاجم سابق استقلال گفت که این تیم باید ساختار تیم را برای فصل آینده حفظ کند که تقویت کردن. اگر تیم خوب تقویت شود ، می تواند هلال یا حتی تیم های بزرگتر را در لیگ قهرمانان آسیا شکست دهید. و در این مسابقات می توان حرف های زیادی برای گفتن داشت ، به شرطی که وضعیت مدیریت بهتر شود. بعید است با هیچ کمکی ، اما امیدوارم با توجه به تغییرات و تحولات احتمالی در وزارت ورزش ، مدیر مراقبت و گیاهی به جای کمک به باشگاه بیایید. عشق ما این تیم است و امیدوارم در آینده اتفاقی بیفتد که هواداران را خوشحال کند و تیم به جایگاه واقعی خود برسد.

بیشتر بخوانید  پرمخاطب‌ترین اسامی دختر و پسر در تهران

آخر پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *