مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کارت تولد مهران مدیری از نعیمه نظام دوست!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مهران مدیری (زاده ۱۶ فروردین ۱۳۴۶) کارگردان، تهیه کننده، بازیگر، خواننده و مجری ایرانی است. مجله Nevsweek مدیری را بیستمین مرد قدرتمند ایران در سال 2009 معرفی کرد. این مدیر 9 بار برنده جایزه حافظ شده است و به همین دلیل رکورددار بیشترین برد در بین برندگان جایزه حافظ است.


بازیگر مرد / مهران مدیری

مهران مدیری آخرین فرزند یک خانواده شش نفره است. او سه برادر بزرگتر به نام های محسن، مسعود و مهرداد دارد. در شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. او در سال 1368 وارد رادیو شد و شش سال در قصه شب صحبت کرد. در سال ۱۳۷۲ همراه با داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. وی تا سال 1372 با نمایش های زیادی مانند: شالا، تلگراف، آرسنال، پنزیون، سیمرگ، هملت، کیف بوکسور و … روی صحنه رفت و در این دوره در نمایش های شبانه رادیویی نیز به عنوان بازیگر حضور داشت. شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ با بازی در سریال طنز نوروز ۷۲ آغاز شد و پس از آن این کارگردان در چند سریال طنز دیگر از صدا و سیما به عنوان بازیگر و کارگردان ظاهر شد. مهران مدیری در یکی از قسمت های برنامه دورهمی از حضور در عملیات والفایر 8 گفت.


بازیگر مرد / مهران مدیری

هشدار صدا وسیما

رضا پورحسین (معاون صدا و سیما) در پاسخ به سوالی که حاکی از انتقادات به برنامه دورهمی به خصوص در خصوص رفتار مدیر برنامه است، گفت: قبول دارم که گاهی اوقات در این برنامه مسائلی مطرح می شود که با ایرانیان همخوانی ندارد. -فرهنگ اسلامی. و رفتار مجرمانه مجریان باعث بی توجهی به شأن مهمانان برنامه شد; این موارد که به ما منعکس شد و بررسی کردیم بلافاصله تذکر جدی به عوامل برنامه دریافت کرد تا به مسائل اخلاقی و احترام به سبک زندگی ایرانی اسلامی توجه بیشتری شود.»

بیشتر بخوانید  ویکتوریا سیکرت و اولین مدل مبتلا به سندرم داون!


بازیگر مرد / مهران مدیری


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *