مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کارت تبریک سال نو از پریناز ایزدیار در کنار سفره زیبای هفت سین!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


پریناز ایزدیار (زاده ۸ شهریور ۱۳۶۴) بازیگر و صداپیشه ایرانی است. او با بازی در سریال زمانه حسن فتحی به شهرت رسید. اولین کار بازیگری او در فیلم یک مرد، یک شهر بود.


بازیگر / پریناز ایزدیجار

ایزدیار در سال ۱۳۹۳ برای بازی در فیلم عابد و یک روز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد.


بازیگر / پریناز ایزدیجار

پریناز ایزدیار در سال 1364 در بابل به دنیا آمد، پدرش ساری و مادرش بابلی بود و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. او فارغ التحصیل رشته گرافیک است. در سال 2005 برای بازی در فیلم یک مرد، یک شهر تست داد و پذیرفته شد. وی با بازی در تله فیلم ماه در سایه (1387) به کارگردانی سعید ابراهیمی فر وارد عرصه تلویزیون شد. ایزدیار در تله فیلم های زیادی بازی کرده و با کارگردانانی چون فرزاد موتمن، مسعود آب پرور و علیرضا امینی همکاری داشته است. پنج کیلومتر تا بهشت ​​اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. او در این سریال به موفقیت های بزرگی دست یافت. او همچنین در چند سکانس در فیلم «مردان ممنوع الخروج» بازی کرد اما در رابطه با سریال پنج کیلومتر تا آسمان موفقیت چشمگیری کسب نکرد.


بازیگر / پریناز ایزدیجار

به همراه کامران تفتی و فرزاد حسنی با خوانش نمایش سفر با در به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری برنامه کمک به مؤسسه محک را که با هدف کودکان مبتلا به سرطان است اجرا کردند. تمام پول های به دست آمده را به آن موسسه واگذار کردند.


بازیگر / پریناز ایزدیجار

بیشتر بخوانید  پانگولین‌ها یک منبع احتمالیِ شیوع ویروس کرونا !


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *