کاربرد اسپری الوان اطلس فام چیست + نحوه استفاده


اسپری رنگ الوان براق بوده و با پوشش و دوام فوق‌العاده‌ای که دارد، در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، صنایع چوبی، پلاستیکی، سفالی، شیشه‌ای و… استفاده می‌شود.

با‌توجه به قابلیت سریع خشک شدنی که این رنگ دارد، کاربران می‌توانند بسیار سریع‌تر کار کرده و در وقت خود صرفه‌جویی کنند. این ویژگی به‌خصوص در فرایندهای صنعتی و تولیدی که در آن‌ها زمان حرف اول را می‌زند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

ویژگی‌های اسپری رنگ الوان اطلس فام

همانطور که پیش‌تر گفتیم، اسپری رنگ الوان واکو اطلس فام، براق بوده و استفاده از آن روی سطوح مختلف، باعث زیبایی و جذابیت سطح می‌شود. بنابراین از این اسپری می‌توان برای مواردی استفاده کرد که به ظاهری درخشان و جلا داده‌شده نیاز دارند.

از سوی دیگر، پوشش‌دهی بالایی داشته و بر روی سطوح مختلفی از جمله فلزی، چوبی، پلاستیکی، سفالی، شیشه‎ای و… نیز استفاده می‌شود. رنگ این اسپری مثل یک لایه ضخیم در برابر خطوط و ضربه محافظت می‌کند.

دوام و طول عمر بالا در کنار خاصیت الاستیکی که دارد، باعث می‎‌شود بتواند در مقابل شرایط آب‎‌وهوایی مختلف به‎‌ویژه رطوبت مقاومت قابل قبولی نشان دهد.

به طور کلی، رنگ الوان با ویژگی‌های برتری همچون براقیت بالا، پوشش عالی و دوام فوق‌العاده، یکی از انتخاب‌های ایده‌آل برای رنگ‌آمیزی و حفاظت از سطوح مختلف می‌باشد. همچین تنوع رنگ بالایی دارد که به کاربری راحت‌تر و استفاده بهتر مصرف‌کنندگان نیز کمک زیادی می‌‎کند.

نحوه استفاده از اسپری الوان اطلس فام

اسپری الوان اطلس فام از نوع رزین آلکیدی بوده و در بیش از ۲۵ رنگ متنوع تولید و به بازار عرضه می‌شود. میزان براقیت اسپری‎‌های الوان برای رنگ‌های روشن بیشتر از ۸۰ درصد و برای رنگ‌های مات چیزی کمتر از ۱۰ درصد است.

بیشتر بخوانید  پریناز ایزدیار و هوتان شکیبا در یک دیدار خصوصی + عکس

لایه اولیه‌ای که از این محصول، روی سطح پاشیده می‌شود بین ۶۰ تا ۹۰ دقیقه زمان برده و برای خشک شدن کامل رنگ به دست‌کم ۱۲ ساعت وقت نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید