ژست عجیب دختر گوهر خیراندیش در خیابان!


گوهر خیراندیش (زاده ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز) بازیگر و مدرس بازیگری در سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو است. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است.


بازیگر/ گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در سال 1333 در شیراز به دنیا آمد. در سال 1349 در دوران دبیرستان فعالیت خود را با یک گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد و در این سال با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آن دو شد. حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا است. او و همسرش در شیراز به فعالیت های تئاتری مشغول بودند و همچنین به استخدام اداره فرهنگ و هنر شیراز درآمدند. در سال 1357 در دانشگاه تهران پذیرفته شد و به همراه همسر و فرزندانش به تهران آمد. در تهران علاوه بر تحصیل به کار تئاتر می پردازد و در مسائل هنری استان تهران نیز صاحب نظر می شود. خیراندیش سپس به بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون پرداخت. او فعالیت خود را در سینما با فیلم روزهای انتظار آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید. گوهر خیراندیش همیشه در نقش های مختلف ظاهر شده است. وی همچنین چندین سال در برنامه گلاس عبرات شبکه سراسری رادیویی فعال بوده است.


بازیگر/ گوهر خیراندیش

وی از اساتید دائمی انجمن سینماگران جوان است و سابقه برگزاری کارگاه های آموزشی در چند دانشگاه معتبر آمریکا را نیز دارد. به گفته وی یکی از رازهای ماندگاری بازیگری این است که هیچ نقشی را صرفاً به دلایل مالی نپذیریم.


بازیگر/ گوهر خیراندیش


بیشتر بخوانید  بازیگرانی که پدرشان بازیگر است

دیدگاهتان را بنویسید