مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ژست خنده دار پوریا پورسرخ در جام جهانی قطر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: جام جهانی 2022 بالاخره در قطر آغاز شد و تیم ملی ایران در جام حذفی حضور دارد و شور و شوق فوتبالی در جای جای ایران فراگیر شده است. برخی از بازیگران و افراد مشهور نیز برای تماشای این دیدار و حمایت از تیم ملی فوتبال ایران به قطر سفر کردند پوریا پورسرخ در جام جهانی با یک ژست فوق العاده در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. پوریا پورسرخ او بازیگر سینما و تلویزیون است. پوریا پورسرخ بازیگر محبوب سینما است. پوریا پورسرخ این امر بر محبوبیت سریال کیمیا افزود. خبر ازدواج پوریا پورسرخ بیش از پیش بر سر زبان ها افتاده است. پوریا پورسرخاین بازیگر سینما و تلویزیون دارای دکترای فیزیولوژی گیاهی است و علاوه بر بازیگری به طراحی محوطه های سبز و ترجمه مقاله برای مجلات علمی نیز می پردازد.

پوریا پورسرخ

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ در ساعت 4 بامداد 13 تیر 1356 به دنیا آمد. پوریا در اردن در تهران به دنیا آمد و بزرگ شد و اولین فرزند خانواده است. پوریا پورسرح دو خواهر و یک برادر کوچکتر دارد. مادرش معلم زبان و پدرش بازنشسته شرکت نفت است. پوریا پورسرچ مجرد است. او به خانواده گرم خود بسیار افتخار می کند و از خانواده خود به خوبی یاد می کند. همه اعضای خانواده پوریا پورسراخا دارای تحصیلات عالی هستند.

بیشتر بخوانید  خبر بد برای کارگران | حقوق کارگران زیر ضرب مقررات‌زدایی قرار گرفت

پوریا پورسرخ

کودکی پوریا پورسره

پوریا پورسرح از بچگی خیلی شیطون بود. البته با همه این تفاسیر درسش عالی بود. فقط به این دلیل که درسش خوب بود وارد دانشگاه شد. پوریا پورسرخ برخلاف نظر والدینش رشته تحصیلی خود را انتخاب کرد. علاقه شدید پوریا پورسرخ به رشته تحصیلی خود به حدی بود که پس از چند ترم وارد بازار کار شد. و پس از اخذ مدرک فوق لیسانس مدتی برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل ادامه داد. از آنجایی که پدر پوریا پورسرها در شرکت نفت بود دوران دبستان را در شهرهای مختلف به ویژه شهرهای جنوبی گذراند. پوریا پورسرخ دوران راهنمایی را در مدرسه شهید باهنر تهران و دوره راهنمایی را در مدرسه رازی گذراند. پوریا پورسرخ تحصیلات خود را در رشته اصلاح نباتات از دانشگاه شیراز به پایان رساند و در آخرین سال تحصیلی رتبه سوم را کسب کرد. پوریا پورسرخ مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته فیزیولوژی گیاهی از تهران گرفت و با رتبه سوم فارغ التحصیل شد.

پوریا پورسرخ

یک مورد مناسب برای ازدواج

پوریا پورسرخ هنوز مجرد است و با خانواده اش در اردن زندگی می کند. پوریا پورسرخ هنوز تصمیم به ازدواج نگرفته، دلیل اصلی این تصمیم شرایط مد روز در بین جوانان است. به گزارش پوریا پورسرح، خودروی شما در دوره ای که مدرن است چگونه است؟ خانه شما کجاست به کجا سفر می کنید و این سوالات در بین دختر و پسر مد شده است، مردم به راحتی نمی توانند مورد مناسبی پیدا کنند. پوریا پورسرخ می گوید: به محض اینکه پرونده حقم را پیدا کردم و دیدم از همه جهات هماهنگی و تفاهم داریم مطمئن باشید معطل نمی کنم. به گفته پوریا پورسرها، ساکن محله جردن تهران، مرزهای شمال و پایین شهر بی معنی است.

بیشتر بخوانید  تو این روز های سرد یک آش فوق العاده تهیه کن | طرز تهیه آش اُماج با طعمی بی نظیر + فیلم

جوایز پوریا پورسرخ

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای سومین روز از بیست و پنجمین جشنواره فجر.

نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال کیمیا

نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال وفا

نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال برادر

پوریا پورسرخ

دوستان نزدیک پوریاپور سارک

غلامحسین لطیفی یکی از دوستان صمیمی پوریا پورسرچ است که نقش پررنگی در زندگی او داشت که در سریال فر بزرگ و به پیشنهاد او در نقش فرهاد بازی کرد که منجر به آشنایی او در سریال وفا و صاحبدلان شد. این دوستی تا آنجا پیش رفته است که حتی پوریا پورسرخ هم با آقای لطیفی در خصوص مسائل خصوصی زندگی اش در جمع خانواده اش مشورت می کند.

پوریا پورسرخ

بهترین های دنیای فوتبال از نگاه پوریا پورسرخ

اسطوره پوریا پورسرخ در بین فوتبالیست های تاریخ ایران «ناصر حجازی» است که به گفته پوریا پورسرخ «از زمین تا آسمان» است و بی رقیب در صدر فهرست محبوب ترین ها و بهترین ها ایستاده است. در تاریخ فوتبال ایران

«علی پروین» به دلیل خدماتی که به عنوان بازیکن، کاپیتان و مربی به فوتبال ایران ارائه می‌کند، مورد احترام فراوان پوریا پورسره است و در میان بازیکنانی که در حال حاضر مشغول به کار هستند و هنوز بازنشسته نشده‌اند، «علی دایی» قد بلندتر از آن چیزی است که دیگران می‌دانند. به گزارش پوریا پورسرح، دایی نماد و شناسنامه فوتبال ایران در جهان است و شایسته جایگاهی است که در آن قرار دارد. او به جز دایی، رضا عنایتی، محمد نوازی و حامد کاویان پور را هم دوست دارد و سبک بازی و ادای احترامی که از ایران و باشگاهشان کرده اند را دوست دارد.

بیشتر بخوانید  بهترین جاهای دیدنی مسکو را در سفر به روسیه بشناسید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *