چین و هند به کاهش قیمت نفت کمک می کنند


به گزارش فارس ، هند احتمالاً سومین واردکننده نفت در جهان خواهد بود که باعث کاهش قیمت نفت در بازار جهانی خواهد شد. چین او همکاری خواهد کرد

در حقیقت ، چینی ها در تلاش برای کاهش قیمت جهانی نفت ، انبارهای استراتژیک نفت خود را باز کرده اند و اکنون پالایشگاه های این کشور به جای خرید از بازار جهانی ، از این ذخایر خارج می شوند.

گزارش ها نشان می دهد که دولت هند همچنین می خواهد نیمی از ذخایر استراتژیک نفت خود را برای جذب سرمایه گذاران خصوصی و افزایش ظرفیت ذخیره سازی خود تأمین کند.

کلاید راسل ، کارشناس رویترز گفت: “تامین ذخایر استراتژیک نفت می تواند گام بزرگی برای واردکنندگان نفت باشد که نسبت به افزایش قیمت های جهانی حساس هستند ، تا قیمت نفت تحویل شده به پالایشگاه های خود را کاهش دهند.” هند در حال حاضر 36.5 میلیون بشکه نفت در ذخایر استراتژیک نفت خود دارد.

لازم به ذکر است که امسال هند بیشترین انتقاد را نسبت به سیاستهای تولید نفت اوپک بعلاوه کشورهای وارد کننده نفت داشت و گفت که از سیاست این گروه در کاهش مصنوعی عرضه بازار به منظور افزایش قیمت نفت حمایت نمی کند.

در چندین مورد ، مقامات هند اوپک پلاس را به دلیل پایین بودن عرضه نفت در جهان و گرانی ، مورد انتقاد قرار داده و ابراز نگرانی کرده اند که قیمت بالای نفت خام و حامل های انرژی در هند می تواند رشد اقتصادی این کشور را کند و روند را بهبود بخشد. در بازار جهانی

بیشتر بخوانید  واکنش جالب مهدی طارمی به قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم

انتهای پیام / ب


دیدگاهتان را بنویسید