مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چگونه گوشواره مناسب فرم صورتمان انتخاب کنیم؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


انتخاب نوع گوشواره‌ بر چهره خیلی تاثیرگذار است. اگر گوشواره‌ای مناسب با چهره‌مان انتخاب کنیم می‌‌توانیم نقایص صورت‌مان به میزان قابل‌توجهی کم کنیم.

چگونه گوشواره مناسب فرم صورتمان انتخاب کنیم؟

گوشواره‌ای که انتخاب می‌‌کنیم باید با فرم چهره ما تضاد داشته باشد، گوشواره‌های آویخته حتی بر کوتاهی قد ما تاثیر می‌‌گذارد و ما را از حد معمول بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌‌دهد.

افرادی که صورت بیضی ‌دارند می‌توانند از مدل گوشواره‌های گرد و حلقه‌ای استفاده کنند و مدل مثلثی تیز در این افراد جلب توجه می‌‌کند. افرادی که صورت مستطیلی شکل دارند، باید از مدل‌های کشیده و دارای زاویه‌های صاف استفاده کنند تا طول صورت را مشخص‌تر نشان دهد.

صورتهای گرد نباید از گوشواره‌های گرد یا کوتاه استفاده کنند، باید از طرح‌های کشیده و باریک استفاده کنند تا صورت گرد و پریشان را باریک‌تر نشان دهد. کسانی که صورت قلبی شکل دارند، تقریبا هر مدل گوشواره‌ای را می‌‌توانند به کار ببرند و بهتر است گوشواره‌هایی که قسمت پایین آن پهن است استفاده نکنند.

صورتهای مربع نیز می‌‌توانند از گوشواره‌های بیضی یا حلقه‌ای استفاده کنند. مدل‌های بزرگ و کوتاه، صورت این نوع افراد را پهن‌تر نشان می‌‌دهد.

با سپاس از آزیتا مهدوی


بیشتر بخوانید  مدل ها و رنگ های متنوع لباس بارداری مجلسی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *