مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چگونه قوی شویم؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


چگونه قوی شویم

چگونه قوی شویم

اولین گام این است که حساسیت ها را کنار بگذاریم و فکر کنیم که زندگی قبلا چگونه بوده است و اکنون چگونه است ؟ایا تحولی ایجاد نشده است ؟آیا چشم انداز من تغییر نکرده است ؟ایا من عوض نشده ام ؟ایا می توانم زندگی بهتری داشته باشم و بهتر زندگی کنم و با دیگران در تعامل باشم ؟

به خود افتخار کنید و داشته های خود را ارزشمند بدانید .

چگونه قوی شویم

یک انسان قوی هرگز فکر منفی نمی کند .به کسی اسیب نمی رساند و همواره در حال نیکویی و خیر رساندن است .انسان های قوی برای کمک کردن همواره داوطلب هستند پس سعی کنید به دیگران کمک کنید و انتظار پاداش از خداوند باشید .

چگونه قوی شویم

از ثانیه ها بره ببرید .به اینکه فردایی وجود دارد فکر نکنید . در لحظه باشید تا زندگی زیبا تر باشد .اینکه فردا چه پیش می اید مهم نیست برای فردا هم خدا برنامه دارد پس زندگی را به خدا بسپارید و از زندگی کردن و زنده بودن کمال بهره وری را ببرید .

چگونه قوی شویم

از عقلانیت استفاده کنید و همواره دنبال راهی برای پیروزی باشید .راهکارهای زیادی برای موفقیت وجود دارد پس شکست و ضعف معنی ندارد و هر شکستی پلی برای پیروزی است .

چگونه قوی شویم

خود را آموزش دهید: هر مشکل جدیدی که با آن برخورد می‌کنید، ممکن است به دانشی بیشتر از آنچه دارید نیاز داشته باشد. برای اینکه در زندگی واقعاً قوی باشید، باید بتوانید علم و آگاهی لازم برای حل مشکلاتتان را به دست آورید.

چگونه قوی شویم

سیستم اعتقادی خود را اصلاح کنید: وقتی باور داشته باشید که می‌توانید کاری را انجام دهید، هیچ چیز نمی‌تواند جلو شما را بگیرد اما مشکل اینجاست که نمی‌توانید قبل از اینکه از شر افکار و اعتقادات محدودکننده خود خلاص شوید، چنین باوری پیدا کنید.

بیشتر بخوانید  راه های مناسب برای تقویت هوش کلامی چیست؟

چگونه قوی شویم

فرار نکنید: نمی‌توانید با فرار کردن از مشکلاتتان، قوی شوید. خودتان را گول نزنید. گاهی اوقات ذهنتان یک راه فرار برایتان فراهم می‌کند که کمکتان می‌کند بدون احساس گناه از مشکلتان فرار کنید. مثلاً بعضی از کسانیکه از زندگی احتماعی می‌ترسند، به اینترنت اعتیاد پیدا می‌کنند و دلیل آن این نیست که اینترنت را دوست دارند، دلیل آن این است که به آنها کمک می‌کند بدون اینکه حس بدی پیدا کنند، از مشکلشان فرار کنند

چگونه قوی شویم

همواره به خاطر داشته باشید که خدا فرموده

هر کس به من توکل کند من او را کفایت می کنم .

گردآوری:مجله اینترنتی دلگرم

نرگس زارعی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *