مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چگونه قابلمه گرانیتی اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


امروزه اکثر مردم به خصوص خانم ها در خرید ظروف آشپزخانه بسیار حساس هستند. آنها دوست دارند با توجه به قیمت، بهترین محصول را از نظر کیفیت و زیبایی خریداری کنند. یکی از پرکاربردترین وسایل در آشپزخانه سرویس قابلمه است. قابلمه ها انواع مختلفی دارند: قابلمه تفلون، قابلمه گرانیتی، قابلمه سرامیکی و غیره.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می توانم یک سرویس قابلمه اصل بخرم؟ بهترین سرویس قابلمه چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه می توانم آن را از فروشگاه های معتبر تهیه کنم؟ این غذاها را می توانید به صورت حضوری و یا حضوری و آنلاین درست کنید سایت لوازم آشپزخانه سنسی فراهم كردن.
اما از آنجایی که انواع تقلبی زیادی از این قابلمه ها در بازار وجود دارد، برای آگاهی بیشتر این مطلب را آماده کرده ام.

همانطور که می دانید پوشش تفلون یکی از اولین پوشش هایی بود که برای گلدان ایجاد شد اما به دلیل کاستی هایی که داشت توجه چندانی به آن نشد و سپس ظروف گرانیتی تولید شد. سرویس قابلمه های گرانیتی به دلیل سرطان زا نبودن و مضر نبودن برای سلامتی یکی از پرطرفدارترین قابلمه ها می باشد. بنابراین، اگر بتوانید از آنها به خوبی استفاده کنید، طول عمر بسیار بالایی خواهند داشت. گلدان های گرانیتی از لایه های مختلفی ساخته می شوند، بنابراین لایه اول تفلون و لایه بعدی از دانه های ریز و بسیار ریز سرامیکی است که روی سطح پخش می شوند.
در اینجا تصمیم گرفتیم تا به معرفی قابلمه های گرانیتی بپردازیم، چرا که همه ما در زندگی و در آشپزخانه خود با این گلدان ها سروکار داریم پس با ما همراه باشید تا ویژگی ها و ویژگی های این قابلمه ها را بدانید. تکنیک های مشتق شده از گلدان های اصلی.
بیشتر بخوانید در مورد مشخصات و ویژگی های قابلمه گرانیتی اصلی توضیح می دهیم.

مشخصات و ویژگی های قابلمه گرانیتی اصلی

  1. این ظروف نچسب بوده و در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارند.
  2. مواد معدنی به کار رفته در این قابلمه ها در هنگام پخت وارد غذا نمی شود که این ظروف را به یکی از سالم ترین قابلمه ها تبدیل می کند.
  3. ظروف گرانیتی را می توان در مایکروویو و فر قرار داد و به راحتی قابل استفاده هستند.
  4. این ظروف به دلیل ضخامت زیاد، مقاومت خوبی در برابر حرارت و دمای بالا دارند.
  5. سنگ گرانیت یکی از سخت ترین سنگ های موجود است و به همین دلیل غذای این گلدان ها دیرتر از سایر گلدان ها می سوزد.
  6. قابلمه گرانیتی گرما را به طور مساوی توزیع می کند و گرما را برای مدت طولانی حفظ می کند.
  7. این ظروف نه در اثر حرارت تغییر رنگ می دهند و نه رنگ غذا را به خود می گیرند.
  8. شستشوی این قابلمه ها به دلیل نچسب بودن و عدم نیاز به سیم بسیار آسان است.
  9. همچنین به دلیل خاصیت نچسب بودن روغن کمتری در هنگام پخت استفاده می شود و می توانید غذا را بدون استفاده از روغن تهیه کنید.
بیشتر بخوانید  راه کارهای جدید برای تازه نگه داشتن آجیل در منزل

ویژگی های قابلمه گرانیتی اصلی

علاوه بر تمامی ویژگی های خوبی که در رابطه با این محصول به آن اشاره کردیم، باید بدانید که ظروف گرانیتی معایبی نیز دارند و آن اینکه این قابلمه ها به دلیل بدنه نازکی که دارند نمی توانند گرما را برای مدت طولانی در خود نگه دارند. و اگر به خوبی از آنها مراقبت نکنید و تحت تأثیر قرار گیرند، ممکن است خراشیده یا حتی شکسته شوند.

راه های تشخیص دیگ گرانیتی اصلی

این روزها به دلیل شرایط بد اقتصادی، همه ما دوست داریم وقتی کالایی را می خریم و هزینه آن را می پردازیم، آن کالا اصل باشد و از فروشندگان انتظار داریم در این زمینه ما را راهنمایی کنند، اما باید بدانیم که همیشه اینطور نیست. به همین دلیل بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه گسترش دهیم و بهترین خرید را داشته باشیم. قبل از خرید گلدان باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید قابلمه گرانیتی اصل را از جعلی بودن آن تشخیص دهید.

  • اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که ظروف گرانیتی اصلی سنگین تر از ظروف تقلبی خود هستند.
  • در قابلمه های درب شیشه ای دقت کنید که درب قابلمه پیرکس باشد. همانطور که می دانید پیرکس در برابر دما و حرارت مقاومت خوبی دارد.
  • نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که اساسا در قابلمه گرانیتی اصلی، نام برند بر روی محصول حک شده و از هیچ برچسب و رنگی استفاده نشده است.
  • گلدان های گرانیتی اصلی به راحتی خراشیده نمی شوند.
  • لایه های نچسب در ظروف تقلبی بسیار ضعیف هستند و زودتر خراب می شوند.
  • راه دیگر تشخیص قابلمه اصلی از تقلبی داشتن مهر تایید استاندارد است.
بیشتر بخوانید  استفاده مفید از تی شرت های قدیمی

روش دیگر برای متمایز کردن ظروف گرانیتی با تقلبی قیمت آنهاست. البته ظروف تقلبی ارزانتر از قابلمه های گرانیتی واقعی هستند. البته در نظر داشته باشید که این مورد به تنهایی نمی تواند ملاک تشخیص باشد و باید در کنار سایر موارد مورد توجه قرار گیرد. هر گونه قیمت بالا دلیل بر اصالت کالا نیست.
گارانتی یکی دیگر از مواردی است که در خرید قابلمه گرانیتی باید به آن توجه کرد. مسلما شرکت هایی که از کیفیت محصول خود اطمینان دارند ماه ها و حتی سال ها به مشتریان خود ضمانت می دهند و خیالتان راحت می شود که اگر مشکلی برای محصول شما پیش آمد می توانید دوباره به آنها مراجعه کنید.

سعی کنید گلدان های ناشناخته و متنوع نخرید و تا حد امکان این گلدان ها را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید. نه تنها گلدان می خرید که به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید هر وسیله ای مخصوصا خانگی آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. تصور اینکه کالای اصلی را با قیمتی که پرداخت کرده اید، بسیار آسان است. همچنین می توانید از سایت هایی خرید کنید که نتایج خوبی دارند و محصولاتی را به شما تضمین می کنند.

سرویس گرانیت

بعد از خرید کاسه گرانیتی حتما این کارها را انجام دهید!

اگر می خواهید برای اولین بار از این قابلمه گرانیتی استفاده کنید به نکات زیر توجه کنید:
ابتدا برچسب های قابلمه و درب آن را بردارید و با ابر نرم بشویید سپس روی گاز بگذارید و حرارت را کم کنید و کمی روغن داخل شرپا بریزید. دقت کنید که روغن در تمام سطح داخلی قابلمه پخش شود، بعد از اینکه قابلمه چند دقیقه روی آتش قرار گرفت، آن را از روی گاز بردارید و بگذارید کمی خنک شود، سپس شرپا را بشویید. پس از آن، می توانید با خیال راحت از گلدان های خود استفاده کنید.
باید در نظر داشته باشید که پس از خرید گلدان، نگهداری مناسب از آن ها برای ماندگاری بیشتر اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید  شستن شیشه ها برای عید نوروز

نکاتی که هنگام استفاده از این ظروف باید به آنها توجه کرد

  1. مراقب باشید به هیچ وجه این قابلمه ها را خالی روی شعله مستقیم قرار ندهید.
  2. برای شستن آنها بهتر است از نوار چسب و ابرهای نرم استفاده کنید و از سیم استفاده نکنید.
  3. همچنین از مواد شوینده خیلی قوی استفاده نکنید.
  4. هنگام پخت غذا بهتر است از قاشق های چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید.
  5. برای جدا کردن غذا از ته دیگ بهتر است اجازه دهید کمی خیس بخورد و سپس با آب گرم بشویید.

همانطور که گفتیم این گلدان ها ماندگاری بسیار خوبی دارند و طول عمر آن ها در طول پنج سال آسان است، اما اگر به موارد بالا به خوبی پایبند باشید، می توانید عمر گلدان های خود را تا ده سال هم افزایش بده

ذخیره سازی ظرف گرانیتی

چگونه قابلمه گرانیتی اصل را از برندهای معتبر بخریم؟

همانطور که گفتیم به دلیل اینکه پخت و پز در قابلمه در دمای بالا انجام می شود، بنابراین این سوال شما را ملزم به خرید قابلمه گرانیتی برند معتبر برای حفظ سلامتی خود می کند. لوازم آشپزخانه سنسی با ارائه بهترین خدمات و قیمت مناسب و کیفیت مطلوب و همچنین استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در محصولات خود از جمله بهترین درب قابلمه، شما را قادر ساخته تا خریدی آسان و مطمئن داشته باشید. . برای اطلاعات بیشتر در مورد قابلمه های گرانیتی اصلی می توانید به سایت allsensi.com مراجعه کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *