چگونه غبغب را از بین ببریم


احمق

چربی در واقع مشکلی است که به دلیل تجمع چربی در ناحیه بین چانه و گردن ایجاد می شود. بسیاری از افراد بر این باورند که کک و مک فقط در افراد دارای اضافه وزن و چاق ایجاد می شود، اما باید بدانید که این مشکل می تواند ناشی از مشکلات ژنتیکی و افتادگی پوست صورت باشد. بنابراین نفخ در افراد لاغر نیز بروز می کند. وجود کک و مک می تواند چهره فرد را پیرتر نشان دهد و زیبایی چهره فرد را پنهان کند. اکثر افرادی که از افسردگی رنج می برند به دنبال راهی برای درمان آن هستند.

چه چیزی باعث گب می شود؟

کیسه بیضه به دلیل تجمع چربی زیر پوستی در ناحیه بین چانه و گردن ایجاد می شود. معمولاً برخی افراد بیشتر در معرض این مشکل هستند. بقیه این بخش شایع ترین علل خروپف را مورد بحث قرار می دهد.

راه های مختلفی برای خلاص شدن از شر آکنه وجود دارد. شما می توانید با روش های خانگی و انجام تمرینات و همچنین با کمک روش های لیزر و جراحی از شر این مشکل خلاص شوید. در زیر چندین روش برای از بین بردن ضایعات ذکر شده است.

1- حرکت دادن فک پایین به جلو و عقب بهترین ورزش برای رفع خروپف است

ورزش می تواند چربی اضافی را از بین ببرد و بنابراین برای خلاص شدن از نفخ بسیار موثر و مفید است. برای انجام این تمرین باید سر خود را صاف و کمی به سمت بالا متمایل نگه دارید. اکنون، در حالی که مستقیم به جلو نگاه می کنید، فک پایین خود را تا جایی که می توانید به بیرون فشار دهید. برای آموزش تصویری در مورد چگونگی خلاص شدن از شر حماقت به این روش، باید دقیقاً مانند تصویر عمل کنید. این وضعیت را به مدت 10 ثانیه نگه دارید، سپس به حالت عادی بازگردید. این حرکت را حداقل 15 بار در روز تکرار کنید.

بیشتر بخوانید  ایا درد پشت سر خطرناک است + برخی علایم خطرناک

۲- ورزش صورت ماهی بهترین راه برای رهایی از نفخ است

برای از بین بردن نفخ شکم می توانید از ورزش صورت ماهی استفاده کنید. این ورزش باعث از بین رفتن چربی اضافی در ناحیه صورت و کاهش پف کردگی می شود. برای این کار باید گونه های خود را در دهان فرو کنید و لب های خود را مانند یک ماهی درست کنید، درست مانند زمانی که بچه بودید. سعی کنید در این شرایط لبخند بزنید. هر بار 5 ثانیه در این حالت بمانید، سپس تمرین را تا 10 بار تکرار کنید.

3- تمرین بالا بردن سر و بالا بردن لب ها بهترین ورزش برای رهایی از خروپف است.

یک تمرین مفید برای خلاص شدن از شر خروپف در خانه، بالا بردن سر و جمع کردن لب هاست. برای این کار باید سر خود را کمی بالا بیاورید و به سقف نگاه کنید. حالا لب هایتان را جمع کنید و ۱۰ ثانیه در این حالت بمانید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید. در این تمرین از حرکت دادن عضلات صورت به غیر از لب ها خودداری کنید.

4-غلتاندن توپ زیر چانه یکی از راههای خلاصی از نفخ است

ورزش کردن عضلات ناحیه زیر گردن باعث از بین رفتن خروپف می شود. برای انجام این تمرین باید یک توپ کوچک در حدود 25 سانتی متر زیر چانه خود قرار دهید. سپس توپ را با چانه خود فشار دهید. این کار را تا 25 بار در روز تکرار کنید.

5- تمرین کشش زبان یکی از مفیدترین راه ها برای رفع گرفتگی دهان است

برای انجام تمرین کششی زبان باید سر خود را به جلو بچرخانید. سپس زبان خود را تا جایی که می توانید بیرون بیاورید. زبان خود را بالا و داخل بینی خود بکشید. 10 ثانیه در این حالت بمانید، سپس این حرکت را چندین بار تکرار کنید.

بیشتر بخوانید  چگونه خودارضايي كنيم كه ضرر نداشته باشد نی نی سایت

6- خوردن میوه و سبزی زیاد بهترین راه برای رفع یبوست است

برای رفع نفخ باید مصرف سبزیجات و میوه های سالم را افزایش دهید. سعی کنید روزانه 4 وعده سبزیجات تازه و 3 وعده میوه مصرف کنید. این کار به سلامت بدن کمک می کند، پوست را جوان نگه می دارد و همچنین از چاقی جلوگیری می کند و نقش موثری در رفع نفخ دارد.

7- خوردن غذای سالم یکی از راه های رهایی از حالت تهوع است

برای رفع نفخ می توانید به جای غلات تصفیه شده از غلات کامل استفاده کنید. سعی کنید برای درمان یبوست از پروتئین های بدون چربی مانند مرغ و ماهی استفاده کنید. خوردن غذاهای چرب و سرخ شده باعث چرب شدن صورت و ایجاد نفخ می شود. در طول روز از لبنیات کم چرب استفاده کنید و مصرف قند و شیرینی را کاهش دهید.

8- رفع خروپف با جدیدترین دستگاه خروپف

در چند دهه اخیر تجهیزات و دستگاه های مختلفی برای از بین بردن خروپف طراحی و به بازار عرضه شده است. می توانید چربی اضافی زیر چانه را کاهش دهید و با یک پاک کننده پف از شر پف خلاص شوید. دستگاه هایی که برای این کار در بازار وجود دارد هم مکانیکی و هم الکتریکی هستند. برای استفاده از دستگاه ضد پف باید آن را زیر چانه قرار دهید تا دستگاه باعث نازک شدن پفک شود.

9- جویدن آدامس برای رفع خروپف

جویدن آدامس یک راه راحت و ارزان برای خلاص شدن از نفخ و کاهش چربی گردن و چانه است. جویدن آدامس باعث افزایش جریان خون و کاهش چربی می شود.

10- حذف چربی با لیزر یا لیپولیز

روش لیپولیز برای حذف چربی بسیار موثر است. در این روش چربی ناحیه کشاله ران با حرارت لیزر ذوب می شود. در روش لیپولیز معمولاً پزشک برای کاهش درد از بی حسی موضعی استفاده می کند و فقط چربی اضافی برداشته می شود. بنابراین روش لیپولیز برای از بین بردن پوست شل و زائد مفید نیست و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش نمی دهد. معمولا بعد از لیپولیز تورم، کبودی و درد در ناحیه ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید  آیا موج هفتم کرونا در اردیبهشت ۱۴۰۱ رخ میدهد؟ – ایران چطور

11- رفع آکنه با مزوتراپی

مزوتراپی روش دیگری است که برای رفع آکنه استفاده می شود. در مزوتراپی از آمپول برای رفع جوش استفاده می شود. تزریق داکسی کولیک اسید در ناحیه کشاله ران باعث جذب چربی شده و منجر به بهبودی کشاله ران می شود. در این روش گاهی اوقات فرد مجبور است بیش از 20 بار تزریق انجام دهد تا روند بهبودی کامل شود. درمان مزوتراپی می تواند تا 6 ماه طول بکشد.

12- رفع خروپف با هایفو

هایفوتراپی خروپف را بدون جراحی از بین می برد. استفاده از این روش باعث سفت شدن پوست و درمان چربی اضافی و همچنین شلی پوست می شود. در هیپوتراپی پرتوهای با شدت بالا از پوست عبور کرده و لایه های چربی را از بین می برند. این کار باعث تولید کلاژن در زیر پوست می شود و در نتیجه به جوانسازی پوست کمک می کند.

نتیجه گیری نهایی

بهتر است بدانید که هیچ داروی گیاهی برای از بین بردن نقرس وجود ندارد. ورزش، رعایت رژیم غذایی و در نهایت کمک به روش هایی مانند مزوتراپی و لیپولیز بهترین روش هایی هستند که در رفع این مشکل موثر خواهند بود. گاهی اوقات ایجاد انحراف چشم زمینه ارثی دارد و به دلیل کوچک بودن چانه یا شل شدن پوست ایجاد می شود. در این موارد می توانید با مشورت پزشک و انتخاب روش مناسب برای رفع این مشکل از شر ورم صورت خلاص شوید. با رفع نفخ می توانید چهره ای متفاوت و زیباتر را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید