مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چگونه عشقمان را دلتنگ خودمان کنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سخت ترین کار در مورد دلتنگ کردن دیگران این است که کاری کنید که به حضورتان نیاز داشته باشد. هیچ کس چیزی را که همیشه در دسترس است نمی خواهد. دلتنگی به فضا نیاز دارد. اگر همیشه برای کسی در دسترس باشید یا شخصیت خوبی نداشته باشید او دلش برای شما تنگ نمیشود.

ما در سایت طلا نکات بسیار خوبی از روانشناس و متخصص روابط، دکتر آنتونیو بورلو برای شما جمع آوری کرده ایم که می توانید برای دلتنگ کردن عشقتان از آن استفاده کنید.

ابتدا ارتباط صمیمی و عاطفی را تشکیل دهید

هیچ کس برایش مهم نیست که چیزی یا کسی را که به هیچ وجه برای او ارزشی ندارد یا به او وابسته نیست از دست بدهد.

با شریک زندگیتان صمیمی باشید . وقتی به او احساس امنیت بدهید و آنقدر با هم صمیمی شوید که بتوانید رازهایتان را بدون قضاوت با یکدیگر در میان بگذارید میتوانید یک احساس عاطفی عمیق بینتان ایجاد کنید. یادتان باشد فقط زمانی که یک شخص در سطح عاطفی با شما ارتباط برقرار می‌کند دلش برای شما تنگ میشود.

چگونه عشقمان را دلتنگ خودمان کنیم

از نه گفتن نترسید

نه گفتن به درخواست یک شخص نشان می‌دهد که مسئولیت های دیگری هم دارید که در اولویت هستند. علاوه بر این، نه گفتن نشان میدهد که قرار نیست که هر موقع با شما تماس گرفتند با آنها بیرون بروید. آنها باید اولویت های شما را بشناسند. اما یادتان باشد که با او بازی نکنید . خودتان را با کارهای مختلف سرگرم کنید با خانواده یا دوستانتان بیرون بروید تا او واقعا ببیند که شما اولویت های دیگر هم دارید.

بیشتر بخوانید  ۴ اولویت ایران درباره غزه

اجازه دهید که به این فکر کنند که شما او را فراموش کرده اید یا نه. او را کنجکاو نگه دارید اما تا حدی پیش نروید که واقعا از شما ناامید شود.

رمز و راز

شما مجبور نیستید همه جزئیات زندگیتان را با او به اشتراک بگذارید یا هر کاری را که انجام می دهید بیش از حد توضیح دهید. جزئیات زندگیتان را به مرور زمان به او بگویید و کاری کنید که او به شما اعتماد کند. هر چه بیشتر توضیح دهید، کمتر مرموز می شوید. اجازه دهید ذهن او درگیر و کنجکاو شود.

سرگرمی و استقلال خودتان را برجسته کنید

احساس نیاز، دفع کننده است نه جذب کننده. ما دوست داریم بدانیم که شریک زندگیمان وقتی در کنار ما نیست در حال انجام چه کاری است. گاهی اوقات می توانید از شبکه های اجتماعی به نفع خودتان استفاده کنید و غیرمستقیم به او نشان دهید که زندگی مستقل، کامل و سرگرم کننده ای دارید .

با دوستانتان برای شام بیرون بروید یا در یک کنسرت شرکت کنید وعکس های جالب بگیرید و آنها را در رسانه های اجتماعی خودتان به اشتراک بگذارید.

کارهایتان را اولویت آخر قرار ندهید

گاهی اوقات ما تمام تلاشمان را می کنیم تا به عشقمان نشان دهیم که چقدر دوستش داریم بهمین خاطر همیشه در دسترس هستیم و سعی میکنیم که به او نشان بدهیم که او مهمترین فرد زندگیمان است. این کار درستی است اما به مرور زمان همیشه در دسترس بودن ، باعث میشود او از شما خسته بشود حتی اگر بداند که چقدر دوستش دارید.اگر می‌خواهید کسی را دلتنگ خودتان کنید، باید یاد بگیرید که خودتان و تفریحات قبلیتان را ادامه دهید.

بیشتر بخوانید  319000 دوز واکسن کرونا شب گذشته تزریق شد


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *