چگونه سهام عدالت ثبت‌نام کنیم؟



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: چند وقت پیش شایعاتی مبنی بر ثبت نام منتشر شد عدالت تقسیم می کند قوت گرفت و عده ای سامانه های مختلفی را برای ثبت اقدامات قضایی معرفی کردند. علی اکبر حیدری، سخنگوی انجمن اقدامات دادگستری استان گفت: همه سایت ها برای ثبت نام هستند. عدالت تقسیم می کند جعلی هستند و زمان آن اعلام خواهد شد.

با نگاهی به اخبار منتشر شده به نظر می رسد سامانه ثبت احکام دادگستری تا پایان تابستان منتشر شود.

چه کسانی مستحق سهام عدالت هستند؟

از سوی دیگر برخی مسئولان می گویند ثبت سهام قانونی توسط مردم انجام نمی شود. درعوض، با حذفی که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد، سهمی به هر یک از افراد مشمول تعلق گرفت.

حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی درباره توزیع سهام عدالت گفت: در ابتدا باید پرداخت سهام عدالت در دو دهک اول و چهار دهک بعدی می بود. اما از کل درآمد چنین اشرافی در کشور وجود ندارد. در ابتدا سهام قوه قضائیه بر اساس طبقه بندی مشاغل به عنوان مثال کارمندان، رانندگان تاکسی، مساجد و غیره بود که باعث شد عده ای که مشمول سهام عدالت نیستند سهام عدالت دریافت کنند و بالعکس. وزارت رفاه اجتماعی در حال انجام دهیاری است، اما هنوز مشخص نیست چه مقدار از اقدامات و به چه شکلی واگذار می شود.

بیشتر بخوانید  "دلتا" را به "دلتا پلاس" تغییر دهید / نحوه درمان و زمان مراجعه به پزشک

دو سالی است که اخبار مختلفی مبنی بر ثبت احکام دادگستری پخش می شود اما به گفته مسئولان تمامی سایت ها و اخبار مربوط به آن جعلی است. نحوه ثبت اقدامات عدالتخواهانه چگونه است؟

اخیرا شایعاتی مبنی بر ثبت سهام قانونی مطرح شده و برخی افراد سامانه های مختلفی را برای ثبت سهام قانونی معرفی کرده اند. علی اکبر حیدری، سخنگوی انجمن سهام عدالت استان گفت: تمامی سایت های ثبت سهام عدالت جعلی بوده و زمان آن اعلام خواهد شد.

با نگاهی به اخبار منتشر شده به نظر می رسد سامانه ثبت احکام دادگستری تا پایان تابستان منتشر شود.

چه کسانی مستحق سهام عدالت هستند؟

از سوی دیگر برخی مسئولان می گویند ثبت سهام قانونی توسط مردم انجام نمی شود. درعوض، با حذفی که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد، سهمی به هر یک از افراد مشمول تعلق گرفت.

حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی درباره توزیع سهام عدالت گفت: در ابتدا باید پرداخت سهام عدالت در دو دهک اول و چهار دهک بعدی می بود. اما از کل درآمد چنین اشرافی در کشور وجود ندارد. در ابتدا سهام قوه قضائیه بر اساس طبقه بندی مشاغل به عنوان مثال کارمندان، رانندگان تاکسی، مساجد و غیره بود که باعث شد عده ای که مشمول سهام عدالت نیستند سهام عدالت دریافت کنند و بالعکس. دهکده از سوی وزارت رفاه اجتماعی انجام می شود، اما هنوز مشخص نیست چه تعداد و به چه شکلی واگذار می شود.

قربان زاده در خصوص آخرین وضعیت تصمیم گیری در خصوص فروش سهام عدالت گفت: شورای عالی بورس باید در مورد مدل بهینه مدیریت سهام عدالت تصمیم گیری می کرد. بر این اساس برای کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند باید گفت منتظر بازگشایی نمادهای شرکت های سرمایه گذاری استانی باشند تا مردم بتوانند خرید و فروش کنند. این نیز زمانی اتفاق می افتد که مجامع این شرکت ها به درستی برگزار شود و در مورد شرکت های مستقیم نیز سازمان بورس باید تکلیف خود را مشخص کند.

بیشتر بخوانید  قیمت طلا کاهش یافت | قیمت جدید طلا و سکه

در هر صورت به نظر می رسد وضعیت ثبت نام و سوددهی تا ماه های آینده مشخص شود.

سود سهام پرداخت شد

پرداخت سود سهام عدالت بازماندگان از روز شنبه آغاز شد. بازماندگان سود سهام عدالت تا روز جمعه 30 اردیبهشت ماه فرصت داشتند تا اطلاعات سایت سجام را تکمیل و سود سهام خود را دریافت کنند.


دیدگاهتان را بنویسید