چگونه ریش بلند داشته باشیم؟



بلند کردن ریش آسان است اما بسیاری از کسانی که می خواهند ریششان را بلند کنند، سعیشان به واسطه افتادن در دام اشتباه های رایج و رها کردن سریع ریش های تازه روییده شده بی نتیجه می ماند.


در مورد همه ی ریش ها، راهنمایی رشد ریش یک روش درست و استوار را ارائه می دهد که به شما در مورد گذر از دلایل عدم موفقیت بلند کردن ریش راهنمایی و کمک می کند و به شما را به سمت موفقیت در بلند کردن ریش هدایت می کند.


ریش درآوردن سریع


چگونه زودتر ریش در بیاوریم؟


چه چیزی به صورتمان بزنیم تا ریش در بیاوریم؟


ریش بلند

ریش بلند


رشد ریش در مردان


1- تعهد به بلند کردن ریش


رشد ریش به تعهد نیاز دارد. این تجربه حتی می تواند یک آزمایش شخصیت باشد و همچنین یک فرآیند شگفت انگیز خودشناسی باشد. آیا آنچه را که می خواهید بدست می آورید؟


چرا ریش را بلند کنیم؟ منطقا سوال باید به این گونه باشد: چرا ریش بلند نکنیم؟ اما ریش تراشیدن یک عرف است و اجازه دادن به بلند کردن ریش استثنا است. بنابراین ، تصمیم به بلند کردن ریش ممکن است به کمی شجاعت نیاز داشته باشد. یکباره که این تصمیم گرفته می شود، سریعا از تصمیم تان برمی گردید و ریش گذاشته شده ممکن است ناپدید شود. وقتی شما مردی که ریش کاملی گذاشته را می بینید، می‌دانید که او تصمیم گرفنه ریش بگذارد و تصمیم گرفته است که با آن کنار بیاید.


این که آیا ریش باید رشد کند یا خیر، بخش مهمی بسته به ژنتیک است. رشد ریش ژنتیکی تعیین شده است و به هیچ وجه هیچ کس به غیر از پذیرش این امر کاری کند. اگر موهای شما به اندازه کافی گسترش داشته باشد تا امکان رشد ریش برای شما وجود داشته باشد، سپس خودتان تصمیم می گیرید تا حداقل یکبار در طول زندگیتان ریشتان را بلند کنید ، حتی اگر برای یک تجربه باشد. ممکن است نتیجه جذابی بگیرید و به طور غیرمنتظره تصمیم به بلند نگه داشتن دائمی آن می گیرید.

بیشتر بخوانید  آیا قهوه واقعا مفید است؟ 5 خاصیت شگفت انگیز قهوه


مهمتر از همه، تصمیم به بلند کرد ریش و حفظ آن می گیرید. تنها نظر خودتان است که واقعا اهمیت دارد. بنابراین آن را انجام دهید! اگر دوستش داشتید نگهش دارید و اگرنه بتراشیدش. حداقل آن را امتحان کنید و ببینید ریشتان چگونه رشد می کند.


به دلایل یا الهام بیشتری برای رشد ریش خود دارید؟ ببینید که چرا ریش بلند می کنند؟ در اینجا چندین مورد از دلایلی که مکررا توسط افرادی که ریش دارند ذکر شده است.


تعهدی برای بلند کرد ریشتان داشته باشد و این مهم است.


ریش بلند

ریش بلند


2- تراشیدن ریش را متوقف کنید و آن را رشد دهید


بلند کردن ریش را در تعطیلات شروع کنید. وقتی از شغل دور هستید ، شما در مورد آن آرام تر خواهید بود.


نگران واکنش های طبیعی افراد دیگر به ریشتان نباشید. اگر ریش خوبی داشته باشید، اغلب مردم احتمالا واکنش خوبی به آن نشان می دهند، احتمالا خیلی راحت تر از آنچه فکر می کنید، با آن کنار می آیند. پس آرامش داشته باشید و از این تجربه لذت ببرید.


وقتی اجازه می دهید که ریشتان رشد کند، فقط تراشیدن را کاملا متوقف کنید. به هیچ وجه حداقل برای 4 هفته از رشد، ریش نتراشید. یکی از اشتباهات رایج، کوتاه کردن یا شکل دادن ریش در اوایل شروع به بلندکردن ریش است. حتی اگر شما فقط می خواهید ون دایک یا ریش پرفسوری بگذارید، باید در چهار هفته اول همه ریشتان را رشد دهید. چرا ریش خود را برای چهار هفته بدون هیچ تغییر شکلی رشد دهید حتی اگر فقط ریش پرفسوری را رشد می دهید؟ اگر صبر نکنید، ممکن است بیش از آنچه که واقعا می خواستید را بتراشید. همچنین ریش پرفسوری بلند تر تاثیر بیشتری دارد و بعدا می توانید کوتاهش کنید.

بیشتر بخوانید  مصرف بالای نمک در کشور باید کنترل شود


پس از 4 هفته ، می توانید به شکل دادن ریش شروع کنید. شما می خواهید یک خط گردن را در کنار ریش خود در اطراف گردن تعریف کنید. این احتمالا بیشتر توسط آرایشگر یا طراح حرفه ای انجام می شود. قسمت سخت پیدا کردن یک آرایشگر حرفه ای ریش است. برای خط انداختن ریشتان مطمئن شوید که یک طراحی خوب برای خط گردن ریش و طراحی خوب برای خط گونه خود دارید. اگر شما خطوط ریش خود را خراب کردید آن را از دست ندهید! در عوض ترمیم خط گردن یا خط گونه ریش کامل را ببینید.


اجازه ندهید که خارش شما رو متوقف کند. اگر خارش دارید، هر روز پوست خود را با شامپوی ملایم تمیز کنید و به صورت اختیاری از یک نرم کننده استفاده کنید. پوست شما با وضعیت جدیدش کنار خواهد آمد. خارش فقط در سک مرحله است. اگر تصور می کنید به تسکین بیشتری نیاز دارید، تلاش کنید از روغن بچه یا یک شوینده مرطوب کننده برای مناطقی که می خارد استفاده کنید. این پوست شما را در این مرحله تسکین می دهد.


متوقف نشو. یک تاریخ هدف را تنظیم کنید. به عنوان مثال، حداقل قبل از تصمیم گیری برای رها کردن بلند کردن ریش ، حداقل رشد 6 هفته ای را انجام دهید. متهد شوید قبل از شش هفته ، اصلاح نکنید. هنگامی که به تاریخ شش هفته رسید می توانید تصمصم بگیرید که آیا می خواهید با ریش خود ادامه دهید یا از آن خلاص شوید.


ریش بلند

ریش بلند


3- نگهداری ریش


یک ریش تراش بخرید و نحوه کار آن را یاد بگیرید.

بیشتر بخوانید  مزایای مصرف قرص اکوفان برای درمان ریزش مو


معمولا باید ریش خود را با شامپوی سرتان بشویید. برخی ممکن است ترجیح دهند که ریش خود را با صابون بشویید، شما می توانید صابون و شامپو را امتحان کنید تا بهترین را بیابید.


ریش خود را به آرامی با حوله خشک کنید. خشک کردن با سشوار ضروری نیست و توصیه نمی شود.


اگر می خواهید ریشتان رو مرتب کنید استفاده از ریش تراش یا قیچی ریش ساده ترین است. استفاده از ریش تراش برای ریش همانند مو است. برای مرتب کردن بسیار مراقب باشید.



ریش های بلند و مرتب


مانند یک حرفه ای ریش هایتان را مرتب



با استفاده از راهنمای ذکر شده به راحتی میتوانید ریش بلند و زیبایی داشته باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.


دیدگاهتان را بنویسید