چگونه در آپارات کانال بسازیم ؟



آپارات سرویس بسیار قدرتمند اشتراک گذاری ویدیو میباشد که برای عضویت در این سایت باید مراحل اولیه را طی کنید . دلگرم برای سهولت کار شما نحوه ساخت کانال در آپارات را به شما آموزش می دهد .


آموزش کامل گذاشتن ویدیو در آپارات


وارد سایت aparat.com شوید


از سمت چپ بالای صفحه گزینه‌ی ثبت‌نام را انتخاب کنید


در کادر اولی آدرس ایمیل خود را وارد کنید و در کادر پایینی کدی که به صورت کمی ناخوانا نوشته شده را وارد کادر کنید و ارسال اطلاعات را انتخاب کنید


آموزش ساخت کانال در آپارات


حالا به ایمیل خود که آدرس آن را در کادر وارد کرده بودید مراجعه کنید و وارد ایمیلی شوید که از سایت آپارات برای شما ارسال شده است. داخل ایمیل روی عبارت “جهت ادامه ثبت نام در آپارات اینجا کلیک کنید.” کلیک کنید.


روی لینکی که بالا گفته شد که کلیک کنید وارد سایت آپارت خواهید شد. در این صفحه در کادر نام(فارسی) نام کانالتان را بنویسید. و در کادر نام کاربری(آدرس کانال) یک نام با حروف انگلیسی برای کانالتان انتخاب کنید. توجه کنید که این نام به صورتی که در اوایل این آموزش گفته شد به عنوان لینک اختصاصی کانال شما قرار خواهد گرفت.


ایجاد کانال در آپارات


یک رمز عبور قوی انتخاب کنید و ایمیل خود را وارد کنید و روی قوانین کلیک کنید و آن را مطالعه کنید. اگر با آن موافق بودید جلوی آن را تیک بزنید و سپس ثبت‌نام را انتخاب کنید.


از این به بعد شما یک کانال در آپارات دارید که می‌توانید با ورود به سایت آپارات و انتخاب گزینه‌ی “ورود” وارد اکانت خود شوید و ویدیوهای خود را در کانال خود قرار دهید. همچنین اگر آدرس کانال خود را به دوستانتان بدهید آن‌ها به همه‌ی ویدیوهایی که شما قرار می‌دهید دسترسی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید  لیست آموزشگاه های زبان بوشهر همراه با آدرس و تلفن


آموزش ساخت اکانت آپارات


دیدگاهتان را بنویسید