چگونه خوردن در بشقاب قرمز باعث کاهش وزن می شود؟


استفاده از بشقاب قرمز باعث کاهش وزن می شود

تشویق: کاهش وزن و کاهش وزن یکی از چالش های افراد چاق است که باید ورزش کنند و رژیم غذایی سختی داشته باشند.

به گزارش مدیکال دیلی، البته راه های جایگزین و آسان تری برای کاهش چربی بدن برای افرادی که برنامه غذایی و ورزشی ندارند، وجود دارد. در اینجا بهترین راه های کاهش وزن آورده شده است.


به آرامی بجوید

خوردن فست فود می تواند تاثیر بالقوه ای بر وزن داشته باشد. مطالعات نشان داده است افرادی که فست فود می خورند نسبت به افرادی که آهسته تر غذا می خورند بیشتر در معرض خطر چاقی قرار دارند.

محققان دریافته اند که آهسته غذا خوردن به مغز اجازه می دهد غذا را پردازش کند و باعث می شود افراد احساس سیری کنند که در نهایت باعث کاهش مصرف غذا می شود.


به طور منظم آب بنوشید

محققان دریافته اند که نوشیدن آب می تواند به افراد کمک کند احساس سیری کنند. این مطالعه در بزرگسالان نشان داد که نوشیدن نیم لیتر آب نیم ساعت قبل از غذا می تواند گرسنگی و دریافت کالری را کاهش دهد.

هنگام غذا خوردن از تلفن همراه خودداری کنید

محققان می گویند تمرکز بر غذا به سوزاندن کالری کمتر کمک می کند. بررسی 24 مطالعه مختلف نشان داده است. افرادی که حواسشان پرت است حدود 10 درصد بیشتر از کسانی که روی غذا تمرکز می کنند غذا می خورند.


خواب کافی

خواب ضعیف می تواند بر هورمون های تنظیم کننده اشتها «لپتین» و «گرلین» تأثیر بگذارد، بنابراین افزایش ناگهانی این هورمون ها به افزایش گرسنگی کمک می کند.

بیشتر بخوانید  خواننده اثر (آمدم پناهم بده شاه) محمدعلی کریمکنی درگذشت!


از بشقاب های قرمز رنگ استفاده کنید

مطالعات نشان می دهد که استفاده از بشقاب های قرمز در طول وعده های غذایی می تواند مصرف غذا را کاهش دهد. محققان نشان داده اند که مغز تمایل دارد رنگ قرمز را با سیگنال های توقف و سایر هشدارها مرتبط کند و در نهایت دستور توقف غذا را می دهد.

من باید بگویم؛ تغییرات ساده در شیوه زندگی می تواند تاثیر قابل توجهی بر بدن داشته باشد، اما این اثرات می تواند در طولانی مدت رخ دهد.


دیدگاهتان را بنویسید