مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چگونه بدون گذرنامه به کربلا برویم؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


پیاده روی اربعین 98 بدون گذرنامه

پیاده روی اربعین بدون گذرنامه در سال جاری، طرف عراقی خاطرنشان کرد که عبور از مرز باید با دقت انجام شود بدون ویزا عبور از مرز امکان پذیر نیست.

آیا می توان بدون گذرنامه به اربعین رفت؟

در چند سال گذشته بسیاری از مردم در روزهای منتهی به اربعین بدون ویزا از مرز ایران و عراق عبور کرده و در راهپیمایی اربعین شرکت کردند.شرایط جنگی ویژه.

با وجود این مخالفت ها و با ورود تعداد زیادی از زائران به مرز ایران و عراق، بسیاری بدون اخذ ویزا از مرز عبور کردند و به همین دلیل سردار فاتی زاده در مصاحبه ای اعلام کرد که برای سفر به خارج از کشور نیاز به ویزا است. : برای سفر به عراق ویزای معتبر الزامی است و طبق تفاهم نامه امضا شده اجازه عبور بدون ویزا از مرز را نداریم.

رئیس کمیته امنیتی و انضباطی ستاد اربعین در خصوص لزوم داشتن روادید در اربعین افزود: امسال طرف عراقی خاطرنشان کرد که عبور از مرز باید با دقت انجام شود و عبور از مرز بدون ویزا امکان پذیر نیست.

سردار فاطي زاده با بيان اينكه عراق اصرار دارد كه امسال اين مقررات به طور كامل اجرا شود، گفت: دو كشور همه امكانات را فراهم كرده اند تا مردم بتوانند از ظرفيت هاي خود استفاده كنند.

اقدامات انجام شده در ایران مبتنی بر اجرای دقیق مقررات است و قوه قضاییه رفتارهای غیرقانونی، جرائم و تلاش برای عبور غیرقانونی را بررسی خواهد کرد.

باید توجه داشت؛ در سفر عتبات به جز ایام اربعین حداقل مدت اعتبار پاسپورت زائر برای اخذ ویزای عراق شش ماه است که به سه ماه کاهش یافته است.

بر این اساس سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای اعلام کرد:

به نفع زائران حسینی در ایام اربعین، مذاکراتی بین مسئولان ستاد اربعین جمهوری اسلامی ایران و مسئولان عراقی انجام شد که طی آن مقرر شد حداقل اعتبار گذرنامه زائران برای ویزای اربعین به جای 6 مورد در نظر گرفته شود. ماه ها.

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید  زمان قطعی آب زاینده رود در سال 98 مشخص شد + جزئیات

اربعین حسینی یعنی چه؟ 4 روایت از وقایع اربعین

مزایا و معایب سفر خودرویی اربعین + هزینه

اربعین (اربعین اربعین از امام حسین) 98 در عراق چه روزی است؟

نکات مهم برای پیاده روی اربعین با کودکان

دانلود نوحه اربعین والک

دانلود نوحه جدید لرا برای پیاده روی اربعین

دانلود نوحه ترکی ویژه اربعین

گلچین نوحه های اربعین حسینی

متن ترکی عزاداری اربعین

دانلود 36 نوحه منتخب عربی ویژه پیاده روی اربعین


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *