مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چگونه با لباس مشکی آرایش کنیم؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آرایش با لباس مشکی و نکاتی که باید بدانید

به گزارش دلگرم : لباس مشکی و پیراهن مجلسی تیره و مشکی یکی از لوکس ترین و پرکاربردترین لباس های زنانه است. لباس مشکی می تواند شما را شیک و منحصر به فرد کند و استایل تان را بسیار جذاب تر نشان دهد به علاوه باعث لاغر تر نشان دادن شما می شود. اما آرایش صورت و موها با این لباس اصولی دارد که در صورت رعایت کردن آنها می توانید زیباتر دیده شوید.

آرایش چشم مناسب با لباس مشکی

لباس های مشکی با هر نوع آرایشی ست می شوند و شما می توانید مدل های مختلف آرایش را با این لباس ها امتحان کنید. البته بهتر است هنگام آرایش کردن به رنگ پوست و رنگ چشم ها هم توجه کنید. به عنوان اگر لباس شما دارای دکمه های نقره ای باشد می توانید از رنگ نقره ای در آرایشتان استفاده کنید و یا می توانید با رنگ اکسسوری هایی که برای لباستان استفاده می کنید آرایش چشم تان را هماهنگ کنید.یکی از روشهای جذاب تر کردن آرایش مناسب با لباس مشکی استفاده از اکسسوری های رنگی است، رنگ هایی که تضاد رنگی خوبی با رنگ مشکی ایجاد می کنند و جذابیت لباس و آرایش را چندبرابر خواهند کرد.برای انجام یک آرایش ساده و سریع کافی است از خط چشم و ریمل استفاده کنید.

بهتر است از رنگ مشکی بهره ببرید و در این آرایش از رنگ های قهوه ای و آبی برای ریمل یا خط چشم استفاده نکنید.آرایش چشم دودی یا smokey یکی از آرایش های چشم زیبا و دوست داشتنی است که بسیار با لباس مشکی همخوانی دارد. البته این سبک آرایش باید با دقت انجام شود و با کل صورت تان هماهنگ باشد.البته این تفکر درست نیست که در کنار لباس مشکی، حتما آرایش اسموکی و تیره باید انجام داد. شما می توانید از رنگ های روشن تر و آرایش ساده تری بهره ببرید. اما می توانید با استفاده از طلا، جواهر و اکسسوری هایی با جلوه زیاد، شکوه و زیبایی را به خود برگردانید. (مدل های جذاب آرایش لایت و دخترانه برای مهمانی ها)اما اگر می خواهید چشم هایتان نقطه تمرکز آرایش تان باشد، حتما از سایه های تیره بهره ببرید.

بیشتر بخوانید  تا رسیدن فصل بهار برای پوست خود چه کنیم؟

رژ لب مناسب با لباس مشکی

آرایش لب ها مناسب با لباس مشکی

برای انتخاب رژ لب می توانید از رنگ های ملایم نظیر سرخابی کمرنگ و زرشکی و صورتی مات و قرمز استفاده کنید.یکی از رنگ هایی که جذابیت شما را در لباس مشکی دو چندان می کند استفاده از رنگ قرمز به صورت مات یا براق است. برای خانم هایی که رنگ پوست روشنی دارند، رنگ های براق تر و روشن تر مانند آلویی و برای کسانی که رنگ پوست برنزه دارند، رنگ های گرم تر مناسب است. (رژ لب قرمز مناسب پوستتان را انتخاب کنید)برای دختر خانم های نوجوان و یا در محیط های اداری بهتر است از رنگ های صورتی ملایم و نود استفاده کنند. رژ لب های صورتی کمرنگ و مات با لباس مشکی بسیار هماهنگ هستند. روش صحیح استفاده از رژ لب به این صورت است که لب ها را کرم پودر بپوشانید سپس با استفاده از یک خط لب که رنگ آن نزدیک رنگ رژ لب تان است مرز لب ها را مشخص کنید و در انتها رژ لب بزنید. در انتها یک دستمال کاغذی بین لب هایتان قرار دهید و به آرامی آن را بفشارید تا رژ اضافی به آن رنگ پس دهد.

رژ گونه مناسب با لباس مشکی

انتخاب درست رنگ رژ گونه، تاثیر زیادی در نتیجه نهایی آرایش شما دارد. استفاده از رنگ های صورتی و هلویی بهترین انتخاب می باشد.

خط زیر چشم

ظاهر متفاوتی داشته باشید و به جای آن که از خط چشم کلاسیک معمولی بر روی پلک بالا استفاده کنید، خط چشمتان را روی خط رویش مژه‌ها در پلک پایین بکشید. این تکنیک خط چشم کشیدن به شما اجازه می‌دهد که خط چشمتان را در گوشه‌های داخلی و بیرونی چشمتان ادامه دهید و به چشمانتان حالت کشیده بادامی بدهید. برای تکمیل آرایش چشمتان از یک ریمل حجم دهنده مشکی استفاده کنید. اگر می‌خواهید چشمانتان بیشترین جلوه‌گری را داشته باشد، پیشنهاد ما آن است که بر روی هایلایتر روی استخوان گونه‌تان از مقدار کمی کانتور رنگ روشن هم استفاده کنید تا گونه‌ها برجسته‌تر به نظر برسد. استفاده از سایه چشم و رژ گونه صورتی براق با هر تنالیته رنگ پوستی همخوانی دارد و در کنار یک لباس شب مشکی ظاهر جذابی را ایجاد می‌کند. استفاده از محصولات آرایشی چندمنظوره، علاوه بر کمک به صرفه‌جویی در هزینه و زمان شما، باعث ایجاد تعادل و هماهنگی رنگی بین سایه چشم، رژ گونه و رژ لب می‌شوند.

بیشتر بخوانید  آرایش چشم ساده به همراه خط چشم

آرایش صورت که به لباس مشکی بیاد

رنگ‌های خانواده بنفش

یکی از بهترین گزینه‌های رنگی برای همراهی با لباس شب مجلسی مشکی، استفاده از رنگ‌های خانواده بنفش برای سایه چشم رژ گونه و رژلب است. این خانواده رنگی از رنگ یاسی روشن تا رنگ ارغوانی را شامل می‌شود. تنوع رنگ‌های خانواده طیف بنفش به شما اجازه می‌دهد که با رنگ‌های مختلف در آرایشتان بازی کنید تا بتوانید رنگی که با تنالیته پوست شما و ذائقه‌تان بیشترین میزان همخوانی را دارد پیدا کنید.

حتماً بخوانید:

چه آرایشی به موی مشکی میاد ؟

چه آرایشی به موی مشکی میاد ؟

بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که موهای خود را مشکی نگه داشته و از رنگ مو استفاده نکنند. یکی از مسائلی که اینگونه خانم ها به دنبال آن هستند، آرایش…

خط چشم نامحسوس برای استایل مشکی

برای داشتن یک آرایش ظریف و دل‌نشین، به جای استفاده از خط چشم‌های مایع و مشکی رنگ، از سایه دودی به همراه مقدار کمی هایلایتر استفاده کنید تا فقط به چشمانتان فرم بدهید. این مدل آرایش به همراه یک رژ لب ملایم، یک آرایش طبیعی را شکل می‌دهند که برای همراهی با لباس‌های شب مشکی ایده‌آل است.

سایه چشم مناسب با لباس مشکی

خط چشم کبود

برای ایجاد تنوع و فاصله گرفتن از خط چشم‌های کلاسیک و همیشگی مشکی و قهوه‌ای و سرمه‌ای، می‌توانید از خط چشم کبود رنگ استفاده کنید. این خط چشم دل‌نشین و ملایم به همراه یک کانتور مناسب صورت و استفاده از هایلایتر بر روی استخوان گونه، زیبایی لباس مجلسی مشکی شما را تکمیل می‌کند.

آرایش چشم دودی با سایه‌ کلاسیک آبی مات

استفاده از این استایل آرایشی رنگی و جذاب به زیبایی اثبات می‌کند که استفاده از یک رنگ جسورانه و پررنگ و لعاب، در کنار لباسی با رنگ خنثی مانند لباس‌های مجلسی مشکی، چقدر ظاهر کلی شما را متفاوت می‌کند. برای پیاده‌سازی این تکنیک آرایشی، کافی است که آرایش چشم دودی را با استفاده از سایه‌های کلاسیک آبی مات پیاده‌سازی کنید.

بیشتر بخوانید  با عطرهای نینا ریچی - Nina Ricci

خط چشم دنباله‌دار با گوشه‌های تیز

در این ورژن خاص از خط چشم‌های دنباله‌دار، هر چه گوشه‌های داخلی و بیرونی خط چشم تیز‌تر و شکل‌یافته‌تر باشند، نتیجه نهایی کار بهتر است. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که خط چشم‌های دنباله‌دار را می‌پسندید، پیشنهاد ما به شما آن است که برای ایجاد تنوع این خط چشم منحصر به فرد و زیبا را امتحان کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *