چگونه از شر ناخن های زرد خلاص شویم تا سفید شویم


چگونه از شر ناخن های زرد خلاص شویم تا سفید شویم

چگونه از شر ناخن های زرد خلاص شویم تا سفید شویم

یکی از شایع ترین علل ناخن های زرد این یک عفونت قارچی است. با بدتر شدن عفونت، بستر ناخن ممکن است سرکوب شود و ناخن ها ضخیم شده و فرو بریزند.

در موارد نادر، ناخن های زرد می تواند نشان دهنده یک بیماری جدی مانند بیماری شدید تیروئید، بیماری ریوی، دیابت یا پسوریازیس باشد.

نکاتی برای درمان زردی ناخن:

روغن درخت چای

برای اینکه در طولانی مدت ناخن های خود را سالم و تمیز نگه دارید، از این ضدعفونی کننده طبیعی روی ناخن ها و پایه های ناخن استفاده کنید که می تواند بعد از دو تا سه ماه استفاده معمولی ناخن های زرد و حتی عفونت را از بین ببرد.

حتی می توانید از این روغن استفاده کنید از ناخن های خود در برابر زردی محافظت کنید برای اولین بار نیز جلوگیری کنید.

پودر خمیرمایه

الیزابت گارسیا متخصص زیبایی پیشنهاد می کند جوش شیرین را با کمی آب – ماده ای خمیر مانند – مخلوط کنید و ناخن های خود را برای چند دقیقه در آن خیس کنید. همانطور که جوش شیرین می تواند لکه های سینک شما را پاک کند، می تواند رنگ زرد ناخن های شما را نیز از بین ببرد!

آب لیمو

گارسیا بریدن لیمو و چسباندن ناخن روی آن را به عنوان یک درمان طبیعی واقعی توصیه می کند. اسید موجود در این میوه می تواند به طور طبیعی ناخن های شما را سفید کند.

*** گاهی اوقات زردی ناخن ها نتیجه کمبود روی در بدن شماست، استفاده از قرص های مکمل روی و جبران این ماده معدنی در بدن باعث از بین رفتن لکه های زرد روی ناخن می شود که البته بهتر است با تجویز یک دکتر

بیشتر بخوانید  چگونه وزن کم کنیم / چگونه متابولیسم را برای کاهش وزن افزایش دهیم


دیدگاهتان را بنویسید