چه کسانی یارانه کمک معیشتی نگرفتند؟



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: یارانه عده ای عصر 18 اردیبهشت به حساب بانکی سرپرستان خانوار واریز کردند و از عصر 21 قابل برداشت بود. در ضمن، گروه دیگری را نگیرید یارانه اعتراض می کنند. حتی برخی احتمال می دهند که یارانه در خرداد ماه و در ماه های بعد هر شب بیست و یکم پرداخت شود.

در همین زمینه در مورد اعتراض گروهی به عدم دریافت این مبلغ، صحبت از واریز یارانه به حساب است. مبنای این ودیعه دستور رئیس جمهور در خصوص خوداظهاری تجمع کنندگان است.

به گفته وزیر حمایت اجتماعی، سازمان هدفمندی یارانه ها باید این مبلغ را به حساب گروهی از تجمع کنندگان که سهم فروردین را دریافت کرده اند واریز کند اما صاحبان حساب حق برداشت ندارند. پیش بینی می شود در صورت پذیرش درخواست اعتراض به این افراد امکان برداشت از حساب کاربری داده شود.

به نظر می رسد شهروند در صورت قرار گرفتن در لیست مشمولین از ماه آینده همزمان با سایرین یارانه خرداد را دریافت خواهد کرد.

پول نقد بهتر از کالابرگ

برخی از پاسخ دهندگان گفتند که ترجیح می دهند نقدی پرداخت کنند تا نقدی. نظرات برخی از خوانندگان را با هم می خوانیم.

– «خدایا با این یارانه ها کار ما خرج شد. قطع نکن “کالابارگ به نفع ما نیست. انتقاد، لطفا، ما نیاز داریم.

“ما به پول بیشتری نیاز داریم. اگر فقط برای این دو ماه به ما پول بدهند و بعداً لیست کنند، چه کار کنیم؟ ما نمی توانیم زندگی کنیم. من یک شوهر عصبی دارم که مدام قرص می خورد. من نمی توانم برای پول درآوردن کار کنم. “من سه کارت دارم. چگونه برای آنها پرداخت کنم؟”

بیشتر بخوانید  تصویری وحشتناک از حرکت مینی‌بوس روی خط بکسل در نپال

«لطفاً کالاها را رها نکنید، مردم خودشان به پول بیشتری نیاز دارند.

«کالا را نگذارید، من مستاجر هستم، به پول نیاز دارم. من نمی خواهم مرغ بخرم، می خواهم لبنیات بخرم. «ما هزار بدبختی داریم.

چه کسانی یارانه نگرفتند؟

برخی از کاربران نیز می گویند تا زمانی که دارایی و درآمد بالایی نداشته باشند، یارانه جدید به آنها پرداخت نشده است.

– «من یک زن سرپرست خانوار مستمری بگیر هستم که 5 تن حقوق می گیرم. خدا دوست ندارد یارانه ام را کم کند. من در رتبه دهم هستم چرا کسانی که درآمد میلیاردی دارند الان یارانه می گیرند و من که سرپرست خانوار هستم معیشت و یارانه نمی گیرم. باید چکار کنم.”

اگر یارانه نگیریم چه بلایی سرمان می آید؟ همه چیز را جمع کنید، پس چرا برای ما پرتاب نمی کنید؟ چرا زیاد روی یکی، کمی روی یک نفر ریختن؟ «به این فکر کنید که ما یارانه نمی گیریم.

«بچه ها پای والدین خود را در چه مقیاسی می شمردند؟ اینها بچه هایی هستند که خودشان مستاجر هستند. من الان یک شوهر بازنشسته هستم. 80 درصد حقوق دریافتی ما به اجاره می رسد. 4 حقوق اجاره 3. »

او گفت: «آنها چیزی را که گفتند به قیمت کسانی است که قبلاً 45 دریافت می کردند، یارانه دادند. به حساب ما واریز نشده است.»


بیشتر بخوانید  حقوق زن اول در صورت ازدواج مجدد مرد چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید