چه کسانی می توانند یارانه مرداد ماه را برداشت کنند؟



آنچه دیگران می خوانند:

برای گزارش دادن تو خبر: یارانه پولی یکصد و سی و هشتمین درجه حمایت حمایتی به حساب سرپرستان خانوار بر اساس ده صادره از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به طور معمول از روز پنجشنبه مرداد ماه از ساعت 24 قابل برداشت است. . 20.

بر این اساس اگر سرپرستان خانوار از دهک اول تا سوم باشند به ازای هر نفر 400 هزار تومان و اگر جزو دهک های چهارم تا نهم باشند به ازای هر نفر 300 هزار تومان به حساب آنها واریز می شود.

در صورتی که این خانوارها قبلاً 10 میلیون ریال وام گرفته باشند، اقساط این تسهیلات از مبلغ واریز شده به حساب آنها کسر می شود.

واریز یارانه به حساب ناظران متقاضی حسابرسی عشر و ثبت نام جدید

در این مرحله سرپرستان خانوارهایی که یارانه مالی آنها در اردیبهشت ماه لغو شده و درخواست حسابرسی خود را در صورتی که جزو دهک های اول تا نهم در حسابرسی انجام شده بودند در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کردند. توسط وزارت حمایت اجتماعی، یارانه مرداد ماه بر اساس اعشاری شدن اعلام شده دریافت می کند.

همچنین افرادی که تا ابتدای مرداد ماه متقاضی دریافت یارانه بوده اند، در صورتی که جزو دهک های اول تا نهم باشند، در این مرحله یارانه نقدی دریافت خواهند کرد.

سرپرستان خانوارهایی که در مرحله یکصد و سی و هفتم (تیرماه) (ثبت نام های جدید یا بازنگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) جزو یارانه بگیران هستند از اردیبهشت و خرداد یارانه مردادماه و معوقات دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید  هفته هشتم دوره تابستانی کشور در بندرترکمن لغو شد - اخبار گلستان - اخبار استانهای تسنیم

متقاضیان حسابرسی عشر اعلام شده یا افرادی که یارانه آنها از اردیبهشت ماه 1401 به حالت تعلیق درآمده است می توانند جهت ثبت نام با سامانه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://hemaiat.mcls.gov.ir تماس حاصل نمایند. درخواست آنها را دنبال کنید یا با شماره 09200006369 گوجا تماس بگیرید.

ثبت نام افرادی که هنوز یارانه مالی دریافت نکرده اند و یا متقاضیان جدید یارانه هستند همچنان ادامه دارد، این افراد می توانند با مراجعه به سایت پنجره ملی خدمات هوشمند به نشانی https://mi نسبت به ثبت نام خانوار خود اقدام کنند. gov.ir انجام دهید

برای ثبت نام در این سامانه باید شماره تلفن همراه به نام سرپرست خانوار، شماره ملی، کد پستی، تاریخ تولد و شماره حساب بانکی سرپرست خانوار متقاضی جدید را داشته باشید. یا یارانه های باقی مانده

تمامی افراد می توانند با شماره تلفن همراه خود کد دستوری #43857*4* (4 ستاره، 43857 ستاره، کد ملی مربع) را برای اطلاع از آخرین وضعیت یارانه خانوارها شماره گیری کنند.


دیدگاهتان را بنویسید