مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چه کسانی شرایط ثبت نام ایران خودرو را دارند؟ عید فطر ۱۴۰۱ – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نتایج قرعه کشی 1400 ایران خودرو + قیمت فروش نقدی، لیست اسامی، جدول رده بندی و سایت (14 دی)

چه کسانی شرایط حضور در ایران خودرو را دارند؟ عید فطر 1401 | ایران خودرو 1401 ثبت نام فروش فوق العاده قیمت روز محصولات ایران خودرو 21 اردیبهشت 1401 چگونه با ایران بمانیم اخبار

به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادي ايرانگروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد در این هفته در آستانه عید سعید فطر، سی و هشتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود را در قالب فروش عادی و فروش ویژه برای حمایت از خانواده و جوانان جمعیت از امروز (یکشنبه) برگزار کند. پنج روز (تا پایان روز پنجشنبه). در این طرح پنج محصول پژو پارس سال سفارشی (ELKS) با موتور KSU7P، پژو پارس سال سفارشی با موتور KSU7P، پژو پارس TU5، پژو 207 با سقف قرمز شش سرعته اتوماتیک (MC) با موتور TU5P و پژو 207 با موتور دستی. سقف شیشهای. ارائه خواهد شد. شد.

متقاضیان در این پنج روز فرصت دارند تا از سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت درخواست خود وارد شوید.

چه کسانی مشمول این طرح می شوند؟

همانطور که گفته شد، همزمان با این طرح، هفتمین طرح حمایتی قانون حمایت از خانواده و جوانان (فروش فوق العاده پنجم) برای اختصاص خودرو به مادران در حال اجراست. در صورتی که تعداد داوطلبان واجد شرایط در این طرح بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، خودرو به قید قرعه تعلق می گیرد، در غیر این صورت کلیه مادران واجد شرایط که شرایط آنها مورد تایید سازمان های مربوطه باشد، امکان واریز وجه را خواهند داشت. .

قرعه کشی چه روزیه؟

مراسم قرعه کشی شنبه هفته آینده (19 اردیبهشت) با حضور مراجع نظارتی از طریق سایت رسمی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و سایت رسمی این شرکت در آپارات در سایت ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید  پخش زنده پدیده ابر ماه امشب ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

همچنان این امکان وجود دارد که برگزیدگان طرح های قبلی ایران خودرو که موفق به واریز وجه نشده اند، در این مرحله از فروش مجدد ثبت نام کنند.

اما چه کسی حق ثبت نام ایران خودرو را دارد؟

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده همچنان در این طرح اعمال می‌شود و بر این اساس، شرایطی مانند تخصیص خودرو به هر کشوری، حداقل 48 ماه پس از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از ایران خودرو و سایپا، هیچ پلاک پلیسی فعال وجود ندارد. متقاضی ارایه با ارائه گواهی معتبر، تخصیص شماره حساب و شماره تماس اعلام شده به متقاضی و… اعمال خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *