چه کسانی سود سهام عدالت ۴ میلیونی می‌گیرند؟



بر اساس گزارش ها شمانیوز: علیرغم اینکه گفته می شد پرداخت سود قوه قضائیه دیگر در صلاحیت سازمان های دولتی نیست، اما پیش بینی می شود سود عملیات سال 99 شرکت توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی پرداخت شود.

بر اساس اظهارات مدیرعامل این شرکت سود تا اسفند 90 برای کسانی که 532 هزار تومان در پرتفوی بورس دارند حدود 550 هزار تومان خواهد بود که به حساب کاربران واریز می شود.

محمد باغستانی در خصوص زمان واریز این سود می گوید: برآورد زمانی ما این است که در دهه سوم اسفند بتوان سود را به حساب کاربران واریز کرد.

بنابراین هر فردی که اوراق 532 هزار تومانی دادگستری داشته باشد در روزهای پایانی سال جاری 550 هزار تومان سود سهام عدالت دریافت می کند.

مشمولان سود سهام عدالت 4 میلیون تومانی

از آنجایی که بیش از 49 میلیون نفر در کشور در سرمایه سهم دارند و اکثر افراد خانوار صاحب این سهام هستند، این سود برای یک خانواده پرجمعیت مبلغ قابل توجهی است.

در صورتی که هر یک از اعضای خانواده چهار نفره 532 هزار سهم سهام عدالت را داشته باشند، در پایان اسفندماه امسال در مجموع 2 میلیون و 200 هزار تومان سود سهام عدالت تعلق می گیرد.

با توجه به سود 532 هزار تومانی، میزان سود هر سهم یک میلیون تومانی حدود یک میلیون و 33 هزار تومان برآورد شده است. بنابراین میزان سود یک خانواده چهار نفره که صندوق آنها یک میلیون تومان است حدود چهار میلیون و 200 هزار تومان برآورد می شود.

بیشتر بخوانید  زمان ثبت‌نام نهضت ملی مسکن مشخص شد

از آنجایی که اکثریت سهامداران دارای سهام 532 و یک میلیون تومانی هستند، کل سود پرداختی به خانوار در پایان سال بین دو میلیون و 200 هزار تومان تا حداکثر چهار میلیون و 200 هزار تومان است./تعارت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید