چه کسانی در تشییع حاج قاسم بیشتر گریه می کردند


چه کسانی در تشییع جنازه حاج قاسم بیشتر گریه کردند | تعداد فرزندان حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم چه زمانی وارد سپاه شد؟ زمان ورود سردار سلیمانی به سپاه: حاج قاسم در کدام عملیات مجروح شد، چه کسی در تشییع جنازه حاج قاسم بیشتر گریه کرد: حاج قاسم در کدام عملیات مجروح شد؟همسر فقید قاسم سلیمانی زمان دقیق شهادت سردار سلیمانی زمان دمشق بود. نسخه خطی نوجوان قاسم سلیمانی برای قاسم سلیمانی

البته بقیه فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس هم همینطور بودند. بارها گریه های حاج حسین خرازی و حاج احمد کاظمی را دیدم که خبر شهادت نیروهایشان را شنیدند. حاج احمد متوسلیان فرمانده بسیار پرشور و جدی بود، اما وقتی خبر شهادت برادرش شهید مسرور را به او گفتم، سر میز کوچکی در ستاد، بلند گریه کرد و اشک ریخت.

تقریبا همه می دانستند که حاج قاسم روزی کشته خواهد شد. خودش هم این آرزو را داشت. همه گریه ها و زمزمه هایش را دیدیم. کمال خود را در شهادت دانست و به آرزویش رسید.
اما اقدام آمریکایی ها در تیراندازی به سمت فرمانده ما جنایت و اقدامی فجیع بود که به فرموده رهبر معظم انقلاب ایشان بی پاسخ نخواهد ماند.

کاش آن روز صحبت های قاسم ضبط می شد. در آن روز رزمندگان و فرماندهانشان با سخنان قاسم سلیمانی جان تازه ای گرفتند و پس از آن به یاری خداوند پیروزی بزرگی در کربلای 5 به دست آمد که حاج قاسم نیز در آنجا نقش آفرینی کرد و بسیار کارآمد عمل کرد.

حاج قاسم با اینکه فرمانده جدی و مقتدری بود، بسیار سنگدل هم بود.

بیشتر بخوانید  پیج اینستاگرام مینا یعقوبی | مینا یعقوبی کیست – ایران چطور

یکی از فرزندان حاج قاسم نرجس معروف ترین پایان نامه است.

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید