مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چه چیزی در تصویر می بینید که جواب تست را شگفت زده کنید!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


در تصویر موج سوار یا نهنگ یا ماه و انعکاس آن را می بینید!


تست شخصیت / خودشناسی

1. موج سوار اگر اولین چیزی که می بینید مردی است که در حال موج سواری است، به این دلیل است که شما فردی هستید که زندگی در آن لحظه را برایتان سخت نیست. شما کسی نیستید که به گذشته فکر کنید یا بیش از حد نگران آینده باشید، مانند همه، روزهایی را دارید که احساس بدی دارید یا چیزی شما را آزار می دهد. اما در کل به سرعت مشکلات را حل می کنید و دوباره آرام می شوید. شما یک زندگی آرام را دوست دارید و از شادی های کوچک زندگی لذت می برید: پیاده روی با دوستان، ورزش، سرگرمی در خانه. مهم نیست کجا هستید یا با چه کسی هستید، می خواهید اوقات خوبی داشته باشید.

2. نهنگ اگر در ابتدا روی نهنگ تمرکز کرده اید، به این دلیل است که شما فردی با اهداف بزرگ در زندگی و با فرصت های عالی برای رسیدن به آنها هستید. وقتی چیزی را با تمام وجودتان بخواهید، به آن می رسید. شما می توانید تمام انرژی خود را صرف آنچه می خواهید کنید. با این حال، شما نمی توانید همیشه مثبت بمانید. شما بیش از حد از خودتان خواستار هستید، که اغلب منجر به استرس می شود. اما شما می دانید که چگونه با اضطراب کنار بیایید و بر تنش غلبه کنید. اطرافیان شما دستاوردهای شما را تحسین می کنند. بعضی ها به شما حسادت می کنند. اما برای شما مهم نیست که دیگران در مورد شما چه می گویند. فقط یک نظر مهم در زندگی شما وجود دارد: نظر خودتان.

بیشتر بخوانید  اگر به چهره بازیگران حسادت می کنید، نگاهی بیندازید

3. ماه و انعکاس آن اگر برای اولین بار ماه و انعکاس آن را در آب دیدید به این دلیل است که شما فردی بسیار خلاق هستید. شاید شما کمی تنها هستید. شما فقط نمی خواهید کسی نگران شما باشد و می خواهید با خودتان باشید. از تنهایی نترسید، برعکس – شما به آن نیاز دارید. گاهی اوقات در امور روزمره با مشکلاتی روبرو می شوید: حسابداری، مراجعه به موقع به پزشک، روتین. شما یک روح آزاد هستید، بنابراین دوست دارید با سرعت خود زندگی کنید. شما دوست ندارید در محدوده های باریک محصور شوید. از طرف دیگر، وقتی فضا و زمان برای رشد خلاقیت خود دارید، از نظر روحی رشد می کنید!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *