مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چه چیزی در تصویر می بینید و ناامید کننده ترین چیز را در مورد خود می دانید!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ناامیدی احساسی است که همه افراد آن را احساس خواهند کرد و نه لزوماً در مرحله خاصی از زندگی، زیرا ممکن است برای ما به عنوان نوزاد، کودک، بزرگسال یا سالمند اتفاق بیفتد. برخی از افراد حتی با آن کنار می‌آیند، اما گاهی اوقات برخی از ناامیدی‌هایی که فکر می‌کنیم ما را به سمت وضعیت ذهنی کمتر مثبت نمی‌برد، ریشه آن ناامیدی ممکن است دلیل یا انگیزه دیگری باشد. اگر می خواهید بدانید، این تست شخصیت را انجام دهید. فراموش نکنید که برای تشخیص دقیق به پزشک مراجعه کنید. با این حال، این تست های شخصیتی به طور کلی به شما نشان می دهد که چه چیزی می تواند باعث ناامیدی در مورد شخصیت شما شود. برای انجام این تست، ابتدا به تصویر و آنچه شناسایی می کنید نگاه کنید، باید آن را به صورت ذهنی انتخاب کنید و سپس به پایین اسکرول کنید تا معنای آن را کشف کنید.


تست شخصیت / خودشناسی

1. چهره انسان اگر چهره مردی را می بینید، ناامید کننده ترین ویژگی شخصیتی شما این است که نمی توانید از نظر دیگران بگویید. شما مهارت های اجتماعی دارید، اما گاهی اوقات در موقعیت های استرس زا که همه چیز بهتر می شود بدون اینکه شما چیزی بگویید، تصمیم می گیرید که شاخ گاو را بگیرید و به هر حال چیزی بگویید. در شرایطی مانند پرسیدن وضعیت همکارتان با وجود اعلام اخراج، ما نگرانی شما را درک می کنیم، اما ایده هایی برای این سؤالات وجود دارد.

2. مرد خواننده: ناامیدکننده ترین ویژگی شخصیتی شما تمایل شما به رویاپردازی است. بد نیست برای راحتی از افکار خود دور شوید، اما این بدان معنا نیست که باید تمام وقت خود را صرف تماشای ابرها کنید. اگر زندگی رویایی‌تان با زندگی شخصی‌تان تداخل پیدا می‌کند، اگر مردم نمی‌خواهند با شما صحبت کنند، زیرا فکر می‌کنند واقعاً به حرف‌هایشان گوش نمی‌دهید، شاید وقت آن رسیده است که میزان زمانی را که در دنیای شخصی خود می‌گذرانید ارزیابی کنید. . به آن عمل کند.

بیشتر بخوانید  متن آهنگ جنگ از علی یاسینی (Ali Yasini Age jang Beshe)

3. درختان: ناامید کننده ترین چیز در مورد شخصیت شما (در عمق) ناتوانی شما در جدی گرفتن مسائل است. شما در سن قانونی هستید و احتمالاً برای مدت طولانی در سن قانونی هستید. اما این احتمال وجود دارد که در نهایت وارد رابطه ای شوید که واقعاً شما را خوشحال نمی کند، یا در نهایت به شغلی دست می یابید که در آن دستمزد کمتر یا کمتری دریافت می کنید. مهم این نیست که شما توانایی ندارید، مهم این است که شما عمداً از موفقیت اجتناب می کنید. اگر می‌خواهید واقعاً شاد باشید و همسالانتان با شما برابر رفتار کنند، از خرابکاری خود دست بردارید و از پتانسیل واقعی خود حمایت کنید. شما از هر نظر عالی هستید، اجازه ندهید زندگی به شما شک کند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *