چه موقع بیت کوین بخریم؟ / چه زمانی خطر بازار کاهش می یابد؟


زمان مناسب برای خرید بیت کوین

MeetNews کارشناسان معتقدند که بیت کوین ابتدا باید بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه خود (ثبات قیمت 35.5 هزار دلار) تثبیت شود ، اما پس از افزایش قیمت به این محدوده ، بیت کوین مقاومت زیادی دارد.

در این تفاسیر ، سوال اصلی این است که چه زمان مناسب برای خرید بیت کوین است؟

ماریام محبی ، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی ، در مورد روند بازار ارزهای رمزنگاری شده گفت: در حالی که بیت کوین در بازه قیمتی 30 تا 37 هزار دلار معامله می کند ، بیشتر از ابتدای روند صعودی ارز متضرر خواهد شد. من فکر می کنم در حال حاضر بازار برای نوسانات و معاملات کوتاه مدت مناسب است و برای سرمایه گذاری های بلند مدت باید منتظر تأیید روند صعودی باشیم.

این کارشناس درباره سیگنال های مثبت برای بازار گفت: پس از جلسه B word ، وعده های زیادی در مورد بازار داده شد و این وعده ها و گمانه زنی ها تأثیر مثبتی در بازار داشت اما تا زمانی که این وعده ها محقق نشود ، نمی توانیم اعتماد به نفس زیاد “اگر بیت کوین دوباره به عنوان ارز برای پرداخت هزینه تسلا پذیرفته شود ، می توان روند صعودی را انتظار داشت.

وی گفت: “عدم اطمینان دیگر برای همه بازارهای مالی نرخ بهره در ایالات متحده است.” به تعبیری می توان گفت که همه بازارها در حال حاضر منتظر اعلام نرخ سود آمریکا هستند و این مسئله می تواند تأثیر عمده ای بر بازارها بگذارد.

محبی در مورد پرخطرترین زمان خرید بیت کوین گفت: بیت کوین مقاومت شدیدی بین 37000 تا 40،000 دلار دارد اما 40،000 دلار از نظر روانشناختی یک مقاومت معتبر است و فکر می کنم بهتر است صبر کنید تا این ارز عبور کند از طریق این مقاومت و خرید بیت کوین. “بیایید این مقاومت را تثبیت کنیم.

بیشتر بخوانید  خبر مهم ثبت نام در طرح ملی مسکن

از دیروز تا امروز بازار کنید

بیت کوین در محدوده 34.5 هزار دلار معامله می شود و به نظر می رسد با مقاومت روبرو است ، که به عنوان کانال رنج این ارز در نظر گرفته شده است. اتریوم نیز پس از عبور از مقاومت 2000 دلار ، تقریباً به 2200 دلار افزایش یافت.

ارزهای دیجیتال ICP و telcoin در 24 ساعت گذشته بیشترین رشد را در میان ارزهای رمزپایه داشته اند.

زمان مناسب برای خرید بیت کوین

ارزهای رمزنگاری شده دیگری مانند Cardano ، Ripple و DojQueen در حال حاضر در انتظار تأیید روند صعودی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید