چه شاخصه هایی از حاج قاسم دیده شد که خانم عراقی نظرش در مورد ایرانی ها عوض شد


حاج قاسم چه ویژگی هایی داشت که زن عراقی نظرش را نسبت به ایرانی ها عوض کرد – ایران چطور

چه ویژگی هایی از حاج قاسم دیده شد که زن عراقی نظرش را نسبت به ایرانی ها تغییر داد؟حاج قاسم از چه زمانی وارد سپاه شد؟ زمان ورود سردار سلیمانی به سپاه: حاج قاسم در کدام عملیات مجروح شد؟چه کسانی در مراسم تشییع حاج قاسم بیشتر گریه کردند: حاج قاسم در کدام عملیات مجروح شد؟همسر فقید قاسم سلیمانی زمان دقیق شهادت سردار سلیمانی زمان دمشق بود. نسخه خطی نوجوان قاسم سلیمانی برای قاسم سلیمانی

برای اینکه ببینید و بفهمید چه ویژگی هایی در حاج قاسم مشاهده شد که این زن عراقی نظرش را نسبت به ایرانی ها تغییر داد به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مکتب، یعنی در واقع شهید عزیزمان سلیمانی حاج کاسم، مجموعه ای منسجم از اعتقادات، اعتقادات، ارزش ها، آرمان ها داشت و علی رغم خودش، آن را به الگویی تبدیل کرد که این الگو فقط برای نه. یک سن و یک پارس، این خیلی جالب است، شاید کمتر به این توجه شده است. حاج کاسم کمالش در جریان زمان است، اما قهرمان، قهرمان عرصه شکست نیست. خیلی جالب است که قهرمان همیشه برنده است.

حاج قاسم حداقل در دو نوبت دنیا را شگفت زده کرد. جهان را غافلگیر کنید! هم در ایران و هم در عراق. میلیون ها نفر به ایران آمدند و با اشک و عشق آنها را دیدند، از اقشار مختلف، همه مردم با هر سلیقه، با هر عقیده، مردم احساس می کردند که بنده ای را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید  به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

خطا: محتوا محافظت شده است!!