مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چه زمانی می توان یارانه پولی را از معترضان برداشت؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، یارانه نقدی برای حمایت از خانواده ها پرداخت می شود. یارانه نقدی بیستم ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود یارانه نقدی آن هم به گفته مسئولان دولتی برای هر نفر 44 هزار و 500 تومان یارانه نقدی امسال تغییری رخ خواهد داد. در ادامه آخرین اخبار از یارانه نقدی پرداخت خواهیم کرد.

یارانه نقدی اردیبهشت و خرداد همچنان در حساب برخی از مشمولان یارانه مسدود است. البته اعتراض خود را در سامانه معرفی شده از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز ثبت کردند، اما هنوز خبری از آزادسازی این یارانه ها نیست.

مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارشنبه گذشته در اظهاراتی اخیر گفت: وزارت کار هنوز به طور کامل به اعتراضات رسیدگی نکرده است. او زمان دقیقی را نگفت و فقط توپ را به زمین مسئولان این وزارتخانه پرتاب کرد.

به نظر می‌رسد از آنجایی که یارانه‌های نقدی معمولاً 20 تا 21 در ماه پرداخت می‌شود، باید اطلاعات را از قبل رصد کرد و به تظاهرکنندگان اجازه دسترسی به یارانه‌های مسدود شده داده شود.

یارانه نقدی

دولت هنوز زمان دقیق پرداخت یارانه نقدی تیرماه 1401 را اعلام نکرده است، اما بررسی ما نشان می دهد در ماه های اخیر دولت هر بیستم ماه یکبار یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است. .

دولت هنوز زمان دقیق پرداخت یارانه نقدی تیرماه 1401 را اعلام نکرده است، اما بررسی ما نشان می دهد در ماه های اخیر دولت هر بیستم ماه یکبار یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است. .

یارانه نقدی برای حمایت از خانواده ها پرداخت می شود. بیستمین یارانه نقدی هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. میزان یارانه مالی برای هر نفر 44 هزار و 500 تومان است که به گفته مسئولان کشوری امسال تغییر می کند. در ادامه به آخرین اخبار یارانه های مالی می پردازیم.

بیشتر بخوانید  ازدواج بهاره کیان افشار در جشنواره فجر علنی شد

دولت هنوز زمان دقیق واریز یارانه نقدی در تیرماه 1401 را اعلام نکرده است، اما بررسی ما نشان می دهد که در ماه های اخیر دولت هر بیستمین ماه یک یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است. بنابراین به نظر می رسد حدود سه هفته دیگر دولت برای یارانه فاز 137 شروع به کار کند.

به زبان ساده، اگر تحت پوشش کمیته مددکاری و مددکاری هستید و در اردیبهشت و خرداد ۴۰۰ هزار تومان دریافت کرده اید، در تیرماه نیز همین مبلغ را دریافت خواهید کرد.

در واقع افراد تحت پوشش کمیته امداد و کمک های اجتماعی در دهک های اول تا سوم هستند و 400 هزار تومان یارانه دریافت می کنند. بنابراین اگر خانواده شما مثلاً 5 نفره باشد و در این دهک باشید مبلغ 2 میلیون تومان در این ماه به حساب سرپرست خانوار شما واریز می شود.

برای دهک چهارم تا نهم طبق معمول 300 هزار تومان یارانه پرداخت می شود. یعنی اگر خانواده های 5 نفره در این دهک ها باشند مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان به حساب سرپرست خانوار آنها واریز می شود.

یارانه نقدی

در تیر 1401 چقدر یارانه پرداخت می شود؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تا زمان مشخص شدن تخصیص کاربرگ الکترونیکی یارانه ها به صورت منظم پرداخت می شود.

میرکاظمی گفت: با توجه به افزایش قیمت نفت، تولید و صادرات، اکنون وضعیت بسیار بهتر از گذشته شده است. وزارت بهداشت، تعاون و امور اجتماعی در حال بررسی معترضان در زمینه یارانه است و در صورت تکمیل اطلاعات، مابه التفاوت یارانه به مشمولان پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید  فقط یک چشم عقاب می تواند بطری را در این تصویر زیبا پیدا کند؟ + پاسخ

وحیدی وزیر کشور گفت: پرداخت یارانه‌های نقدی تا زمان توزیع کالا ادامه دارد.

قرار بود تا پایان خرداد وضعیت مانده یارانه مشخص شود و یارانه سپرده های این گروه تا پایان این ماه قابل برداشت است.

اکنون به نظر می رسد که تکلیف اختصاص یارانه به این قشر با مشکل جدیدی مواجه است و آن مشکل استعفای وزیر کار است که کار بررسی یارانه ها را متوقف کرده است.

قرار بود در هفته جاری خبرهای مهمی درباره یارانه معترضان و بازماندگان منتشر شود. در پی استعفای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نظر می رسد انتشار این خبر مهم فعلا به تعویق افتاده است.

خروج حجت الله عبدالملکی از کابینه سیزدهم دور از انتظار نبود، اما به نظر می رسد انتشار ناگهانی این خبر بر اطلاع از آخرین وضعیت جاماندگان و تجمع کنندگان یارانه جدید تاثیر گذاشته و باعث تاخیر شد.

هفته گذشته سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها درباره آخرین وضعیت بازماندگان و تجمع کنندگان جدید یارانه ها گفت: هفته آینده اخبار جدیدی منتشر می شود.

با گذشت تقریبا یک هفته از این گفتگو، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا سازمان هدفمندی یارانه ها هیچ خبر جدیدی منتشر نکردند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *