مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چه زمانی مردم از کاهش نقدی/یارانه شکایت می کنند؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش تجارت نیوز، دولت می گوید به دنبال زیرساخت ها است اجرای طرح کالابارگو است. اما برخی از کاربران یارانه ای می گویند که کارت را نمی خواهند.

محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در اوایل خردادماه گفت: اجرای پروژه کالابرگ در دست سایر دستگاه ها است و در حال کار هستند. اجازه دهید وقت نداشته باشم، اما فشار واقعی ما این است که هر چه زودتر این کار را انجام دهیم.

وزیر اقتصاد در روزهای اخیر نیز گفت: دولت منتظر گزارش نهایی دوره آزمایشی سامانه کالابرگ برای پرداخت یارانه کالا است.

احسان کندوزی گفت: تا زمانی که گزارش نهایی دوره های آزمایشی سیستم های کالابریا تهیه نشود، دولت تصمیم جدیدی در مورد یارانه ها نخواهد گرفت.

اما برخی از دریافت کنندگان کمک هزینه می گویند یارانه نقدی آخرین امید آنها برای پرداخت برخی از هزینه های جاری از جمله اجاره بها است.

رشد اجاره بها یکی از مواردی است که بسیاری از مردم در سراسر کشور از آن انتقاد می کنند. در زیر نظر برخی از مخاطبان اخبار کسب و کار را درباره این موضوع می خوانید.

با یارانه اجاره می دهیم

«یارانه نقدی واقعاً خیلی بهتر است. با این مبلغ به صورت اقساطی پرداخت می کنیم. «سیستم آبرسانی باریکی وجود دارد و اجاره آن قابل پرداخت است.

“من بازنشسته هستم. مستاجر. یارانه ام را کم کنید و من را در ده نفر اول حساب کنید. اگر وضعیت دوستم خیلی خوب باشد، چند آپارتمان یارانه می دهند. این بی عدالتی یعنی چه؟ بعد دولت مدام می گوید بررسی می شود. وقتی “ما از فقر و گرسنگی به تنگ آمده ایم.” من یک درخواست فوری برای تحقیق دارم.

بیشتر بخوانید  اگر خودرویی سد معبر کرد، صاحبش رو چجوری پیدا کنیم؟ | روشی که از آن بی خبرید!

“من یک مستمری بگیر هستم. یارانه ام را قطع کردند. “چرا اعتراض کردم پس کی جواب میده؟”

چه کسی اهمیت می دهد که یک مرد متاهل دو یا سه فرزند بدون بیمه و حقوق داشته باشد؟ «خدا وکیل دولت نمی گوید این آدم را کجا بیاوریم تا بخورد؟»

شکایات از کالابرگ ادامه دارد

از زمانی که دولت برنامه را اعلام کرد کالابرگ در دستور کار او، بسیاری از مشمولان یارانه از او انتقاد کردند. البته برخی می گفتند یارانه باید به همان 45 هزار تومان برگردد اما قیمت ها در آن زمان برگردانده شود.

“پول نقد را به من بده کالابرگ «به همین دلیل است.

«ما طبقه کارگر فقیر می توانیم با یارانه های مالی تا حدودی از درد خود بکاهیم. اما کاری از دست ما بر نمی آید. از شما پرسنل تقاضا دارم همین یارانه نقدی را بپردازید. “ما بلیط نمی خواهیم.”

«پول نقد بهتر از پول نقد است. لطفا پول را بپردازید.

“دولت یارانه نقدی بهتر است به آن بدهید زیرا ممکن است طرف واقعاً گیر کرده باشد. «پولش را اینگونه خرج می کند.

«نقد پرداخت کنید، به نفع مردم است. چرا به خواست مردم احترام نمی گذارید؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *