چه تعداد دانش آموز برای سال تحصیلی 1401 ثبت نام کرده اند؟



به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب نیوز، حجت الله الماسی در نشست مجازی مدیران کل آموزش و پرورش کشور با بیان اینکه 16 میلیون دانش آموز در سال تحصیلی آینده باید به کلاس های درس بروند، گفت: با توجه به وجود بیش از 700 دانش آموز. مناطق آموزشی و آموزشی کشور هر کدام از این مناطق دارای شرایط و ویژگی های خاصی هستند و همه این عوامل ما را مجبور می کند در شرایط خاص کار کنیم، بنابراین باید مسئولیت پذیری بهینه و حداکثری، هماهنگی بین تمامی ادارات آموزش و پرورش و هوشیاری در برابر مخل و ​​اخلال را داشته باشیم. عوامل مضر برای روند آغاز سال تحصیلی.

وی ادامه داد: پاسخگویی باید در حد بهینه باشد و به هر ابهام و سوالی در فضای اجتماعی پاسخ داده شود تا از خودمان نقطه ضعفی نداشته باشیم. ما باید نظارت و کنترل دقیق و حداکثری بر فعالیت ها داشته باشیم که اینها نکاتی است که اگر روی هر کدام تمرکز نکنیم و سازوکارهایی برای بررسی، حسابرسی و هماهنگی ایجاد نکنیم، ممکن است تلاش و کوشش ما آنطور که شایسته است به نتیجه نرسد. مدیران، از سطح منطقه گرفته تا شورای معاونان آموزشی، باید همه فرآیندهای خود را بررسی کنند.

بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی تصریح کرد: علاوه بر آغاز سال تحصیلی، توزیع بیش از 150 میلیون جلد کتاب درسی، رتبه بندی معلمان، تکمیل و شروع را نیز داریم. از برنامه های آموزشی پروژه هایی که ما نیز باید انجام دهیم.

بیشتر بخوانید  مقدار ماه رمضان سال 1401 ذکر شده است

دیدگاهتان را بنویسید