چه تجهیزاتی برای نصب در کنار تلویزیون مناسب است؟


تلویزیون ها در بسیاری از اتاق های نشیمن نقش محوری دارند و حتی یک قدم جلوتر می روند و می توانید آن ها را روی دیوار آشپزخانه و اتاق خواب ببینید. یعنی وارد شدن به دنیای تصویر و صدا و تماشای فیلم و سریال هایی که ذهن ما را به خود مشغول می کند. با این مقدمه کوتاه در مورد تزیین اثر که پادشاهی آنهاست صحبت خواهیم کرد. راه هایی برای زیباتر و کارآمدتر کردن خانه


  • قبل از نصب تلویزیون به محل قرارگیری آن توجه کنید

بسیار مهم است که بدانید کدام دیوار اتاق نشیمن برای قرار دادن تلویزیون مناسب است. معمولا در طراحی و معماری خانه به این موضوع توجه می شود اما بسته به دکوراسیون منزل شما ممکن است شرایط تغییر کند. همچنین باید تلویزیون را در فاصله مناسبی از آشپزخانه قرار دهید. زیرا سر و صدا در آشپزخانه می تواند بر شنیدن صداهایی که از تلویزیون پخش می شود تأثیر منفی بگذارد. به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد ماشین لباسشویی ال جی را از بالا خریداری کنید. این مدل ها معمولا نویز بیشتری دارند. با این حال، با مشاهده کتابچه راهنمای آنها، می توانید تا حدودی این موضوع را مدیریت کنید.


  • سادگی اوج زیبایی است

شاید ساده ترین راه این باشد که هر دکور و طرحی را در اطراف دیواری که تلویزیون در آن نصب شده است قرار دهید. این اغلب در خانه هایی اتفاق می افتد که طراحی دکوراسیون مینیمال دارند. این به ویژه برای تلویزیون های بزرگ صادق است. به عنوان مثال، تنها با خرید یک تلویزیون 65 یا 50 اینچی جی پلاس که قسمت زیادی از دیوار را اشغال می کند، می توانید به این مهم دست یابید.


  • لامپ های دیواری را به صحنه اضافه کنید


چه تجهیزاتی برای نصب در کنار تلویزیون مناسب است؟

راه دیگر این است که یک جفت پرده دیواری در هر طرف تلویزیون با توجه به سلیقه خود و البته هماهنگ با سایر قسمت های خانه در کنار انتخاب دکوری ساده قرار دهید. این کمک می کند تا وقتی تلویزیون خاموش است نور بیشتری به اتاق اضافه شود.


  • یک گالری تصاویر ایجاد کنید

راه دیگر استفاده از چند تصویر است که در اطراف تلویزیون قرار می گیرد. البته می توان تصاویر را با تصاویر مربوط به عکس های خانوادگی یا عکس های منظره جایگزین کرد. این کار زیبایی فوق العاده ای به محیط می دهد و حتی زمانی که تلویزیون خاموش است، بهانه ای برای تماشای آن دیوار خواهید داشت.


  • دیوار پشت تلویزیون را رنگ کنید

یک راه عالی رنگ آمیزی دیوار متفاوتی است که تلویزیون روی آن قرار دارد. این روش ضمن ایجاد کنتراست، ظاهری بسیار مدرن و جالب به فضای خانه می دهد. بسیاری از خانه ها نیز در تلاش هستند تا مواد به کار رفته در دیوار تلویزیون را اصلاح کنند. به عنوان مثال یک دیوار سنگی ظاهر بسیار متفاوتی به محیط اطراف می دهد.


  • از میز تلویزیون استفاده کنید

امروزه میزهای تلویزیون در ابعاد و طرح های مختلفی طراحی می شوند و در حین نصب تلویزیون بر روی دیوار می توان از این ابزار ارزشمند برای طراحی بهتر این قسمت استفاده کرد و علاوه بر آن این میزها فضای مناسبی را برای تزیینات ساده فراهم می کنند. آن را روشن کنید، لوازم تلویزیون را در آن قرار دهید و قسمتی از فضای پرتاب را به خوبی با این دستگاه پر کنید.


  • یک دیوار ساخته شده را تصور کنید

گاهی اوقات طراحی کمد توکار یکی از بهترین و خلاقانه ترین راه ها برای راه اندازی تلویزیون است. با این روش فضای مشخصی برای قرار دادن تلویزیون در نظر گرفته می شود و در سایر قفسه های در نظر گرفته شده برای دیوار امکان قرار دادن تزئینات و حتی گلدان های گل نیز وجود دارد.


  • از قفسه های چوبی استفاده کنید


چه تجهیزاتی برای نصب در کنار تلویزیون مناسب است؟

قفسه چوبی یکی از بهترین راه ها برای ایجاد یک دکور زیبا در کنار تلویزیون است. معمولا می توانید این قفسه را با هر وسیله ای که دوست دارید تزئین کنید. گل پتوس، کتاب و مجلات، مجسمه های هنری از جمله وسایلی هستند که می توان در این قفسه قرار داد.


  • گلدان گل گزینه خوبی است

اگر خانه ای دارید که آفتاب کافی دارد، قرار دادن گلدان های بزرگ در دو طرف تلویزیون انتخاب خوبی برای رنگ آمیزی خانه خواهد بود. اما اگر خانه شما به اندازه کافی روشن نیست نگران نباشید زیرا گل هایی هستند که با کمترین نور رشد می کنند و طراوت بسیار خوبی به خانه در طول رشد می دهند. اگر می خواهید از این روش برای تزیین در کنار تلویزیون استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم در این مطلب با انواع گل های آپارتمانی آشنا شوید.


  • به مبلمان کنار تلویزیون توجه کنید

نحوه چیدمان مبلمان شما در کنار دیوار تلویزیون بر ظاهر کلی خانه تأثیر می گذارد. به عنوان مثال انتخاب بالش های رنگی یا ترکیب رنگ های مختلف در مبلمان می تواند تاثیر زیادی در فضای کلی خانه داشته باشد. البته اگر سبک دکوراسیون شما مینیمال است، می توانید طرح ها و رنگ های ساده مانند سفید و مشکی را برای دکوراسیون انتخاب کنید.


بیشتر بخوانید  آموزش دوخت تشک بازی آویز دار برای نوزاد

دیدگاهتان را بنویسید