چهره پیر و شکسته شهره سلطانی در روز تولدش!


وی ادامه داد: من در سن هفتاد و چهار سالگی به دلیل نقصش به طبیعی ترین شکل ممکن عمل بینی انجام دادم، هر چند تصادف در سن هفتاد و هشت سالگی آغاز کج شدن او تا امروز بود و چیزی ندارم. از ترس بدتر شدن باهاش.» از ریشه سفید می شود و هر بار که در آینه نگاه می کنم، یک دسته مو به سفیدی نزدیک می شود که اگر آن را پشت رنگ ها پنهان نکنم، می بینی.


بازیگر / شهره سلطانی

ظاهراً از اولین باری که مهمان قاب تلویزیون شما بودم. علاوه بر عشق و محبت شما در این سی سال، چین و چروک و آرامش صورتم بیش از پیش شده است. گاهی مثل همه شما دوست دارم عکس هایم را با رشته ها و فیلترها تزئین کنم. من هر چه هستم در نهایت یک زن و یک زن هستم که به دنبال هزاران زیبایی هستم، با این حال هر کاری می کنم خورشید نمایان است و اصل و حقیقت را نمی توان پشت عکس ها پنهان کرد، می خواهم مرا آنگونه که هستم بشناسید. من را همانگونه که هستم بپذیر با همان قیافه ساده با همان چین و چروک ها و چهره ای ریلکس (تاکید می کنم که هنوز هم گاهی مراقب پوست و صورتم هستم) بگذار گاهی مثل بقیه عصبانی شوم، اخم کنم، پشیمان و ناراحت شوم و انسان هستم. ، در تعدادی از ویژگی های مثبت و منفی …


بازیگر / شهره سلطانی

البته وقتی سعی میکنم منفی نزنم و روحیه ام رو کم کم بالا ببرم با هر چی دارم و ندارم دوستم داری نه بخاطر نداشته هام دیروز تولدم بود تولدت مبارک همه تو که در این روز و ماه به دنیا آمدی جشن بیایید زندگی مشترک را جشن بگیریم و خوبی ها را به اشتراک بگذاریم.

بیشتر بخوانید  تیپ جنجالی و معنادار پسر آذری جهرمی


بازیگر / شهره سلطانی


دیدگاهتان را بنویسید