چهره و سرنوشت بازیگران فیلم «خوش-خوال» پس از 30 سال!


خوش خیال فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مهران وریشی محصول سال 1371 است. خلاصه داستان مهدی با رویاهای دور و دراز خود پس از مرگ همسرش به همراه پسرش محمد در متلی واقع در شمال زندگی می کند. ..


فیلم خوشخیال / افسانا بهیگان

افسانا بیگان (زادهٔ ۵ دی ۱۳۴۰ در تهران) بازیگر ایرانی است.افسانا بیگان در ۵ دی ۱۳۴۰ در تهران به دنیا آمد. عمویش فضل الله بیگان از پیشکسوتان تئاتر ایران و پدربزرگ پدری او میرزا جواد موتمن الممالک در دوره اول مجلس شورای ملی بود. مادرش به بازیگری علاقه داشت اما به دلیل بزرگ شدن در خانواده ای منظم و سخت گیر نتوانست این حرفه را دنبال کند. پدربزرگ مادری افسانه بیقان مشاور دیوان عالی کشور و جد مادری وی میرزا محمدرضا متمن السلطنه حاکم خراسان در دوره قاجار و والی آستان قدس رضوی بود.


فیلم خوش خیال / شهلا ناظریان

شهلا ناظریان (به انگلیسی: Shahla Nazerian؛ 5 دسامبر 1322 – 4 مه 1401) صداپیشه، مجری رادیو و هنرپیشه اهل ایران بود. شهلا ناظریان در سال 1326 در تهران به دنیا آمد و با تشویق مادرش از سال 1341 وارد عرصه دوبله شد و همزمان در دبیرستان مشغول به تحصیل بود. او ابتدا گویندگی را در نقش های کوتاه زیر نظر عطاءالله کاملی، سعید شرافت و محمدعلی زرندی آغاز کرد و سپس به پیشنهاد روبیک به مدت 5 سال در استودیو دماوند مشغول به کار شد و با توجه به استعدادی که داشت، خیلی زود وارد استودیو شد. توجه مدیر دوبلاژ به عنوان سخنران اصلی شهلا نظریان در 14 اردیبهشت 1401 در سن 74 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت. پیکر وی روز چهارشنبه 18 اردیبهشت 1401 در قطعه هنرمند بهشت ​​زهرا به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید  این عکس های تاریخی رنگارنگ را حتما ببینید


فیلم خوش خیال / حسین عرفانی

حسین عرفانی پارسایی (۵ مرداد ۱۳۲۱ – ۲۱ شهریور ۱۳۹۷) دوبلور، مدیر دوبلاژ، گوینده، بازیگر و مجری رادیو ایرانی بود. همزمان سازی در سال 1340 آغاز شد و مدیریت همزمان در سال 1356 آغاز شد. حسین عرفانی که به دلیل ابتلا به سرطان ریه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شده بود، چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ در سن ۷۶ سالگی درگذشت.


فیلم خوش خیال / زهرا حمیدی

زهرا حمیدی (زادهٔ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۳۶ در اراک) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. بازی در سینما را از سال ۱۳۷۱ با فیلم دلاوران کوچک دلگشا به کارگردانی حسن هدایت آغاز کرد.


فیلم خوش خیال / فرخ لقا هوشمند

فاروک لاگا هاومسند با نام اصلی فاروک لاگا پورسول (25 مارس 1307 – 22 ژوئیه 2008) از پیشکسوتان تئاتر، سینما و تلویزیون بود. فرخ لکا هوشمند سابقه حضور در بیش از 70 فیلم را دارد که از جمله آنها می توان به شب کوزی (فرخ غفاری)، چاوتگر (علی حاتمی)، کلاغ (بهرام بیضایی) و مجموعه فیلم های صمد اشاره کرد.1307. او در رشت به دنیا آمد وی بازیگری در تئاتر را از سال ۱۳۲۴ تا ۱۳۳۵ در گیلان و سپس تا سال ۱۳۴۲ در تهران آغاز کرد و از سال ۱۳۳۶ با بازی در نقش کوتاهی در «نردبان ترقی» با همکاری «پرویز خطیبی» بازیگری در سینما را آغاز کرد. وی در 22 ژوئیه 2008 پس از 32 روز بستری در بیمارستان درگذشت.


فیلم خوش خیال / سعید شیخ زاده

سعید شیخ زاده (زاده ۶ آذر ۱۳۹۶ در تهران) مجری، گوینده و مدیر دوبلاژ اهل ایران است. فعالیت او در سینما از سال 1387 در کودکی با فیلم «مرگ پلنگ» به کارگردانی «فریبرز صالح» آغاز شد و سپس به حرفه دوبله نیز پرداخت. او به عنوان مجری در برنامه های مختلف تلویزیونی حضور داشت. وی همچنین در سال ۱۳۹۶ برنده تندیس طلایی پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم در رشته بهترین مدیر دوبلاژ و صداپیشه شد. برادرش وحید شیخ زاده نیز بازیگر است. او دوبلور همیشگی تام هالند بازیگر مشهور و جوان انگلیسی است

بیشتر بخوانید  کاش برای تولدم استخوان تولد داشتم


فیلم خوش خیال / حسین محب اهری

حسین محبهری (زاده 29 اردیبهشت 1330 در تهران – درگذشته 26 دی 1396 در تهران) بازیگر و بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما اهل ایران بود. او یک بار با سرطان غدد لنفاوی مبارزه کرد و بیماری او که به نظر می رسد درمان شده بود، عود کرد. ; اما در مبارزه با بیماری خود دوباره سرطان را شکست داد. وی در دسامبر 2017 به دلیل وخامت اوضاع ناشی از بازگشت سرطان در بیمارستان بستری شد. وی در ساعت 2 بامداد 5 دی ماه 1397 هجری شمسی بر اثر بیماری و ایست قلبی در سن 67 سالگی در بیمارستان لاله تهران درگذشت.


فیلم خوش خیال / بابک بیات

علی حسین بیات زرندی متلک معروف به بابک بیات (زاده ۲۳ خرداد ۱۳۲۵ در تهران – درگذشته ۱۴ آذر ۱۳۸۵ در تهران) آهنگساز، نوازنده، تنظیم‌کننده و آهنگساز ایرانی بود. وی در 14 آذر 1385 بر اثر نارسایی کبد درگذشت و در قطعه هنرمند بهشت ​​زهرا به خاک سپرده شد و در سومین دوره جشنواره موسیقی ایرانی از چهار هنرمند فقید از جمله بابک بیات تجلیل شد و تندیس یادبودی به خانواده وی اهدا شد. تبدیل شد. این مراسم آذرماه 1395 در تالار خلیج فارس بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار شد.


فیلم خوش خیال / رضا رویگیری

رضا رویگیری (زاده ۱۵ دی ۱۳۲۵) بازیگر، خواننده و نقاش ایرانی است. او فعالیت حرفه ای خود را از اواخر دهه ۱۳۴۰ آغاز کرد و در سینما، تلویزیون و تئاتر پرکار بود. وی همچنین خواننده ترانه ایران ایران در اوایل انقلاب در سال 1357 است. رویگری برای بازی در فیلم بوتیک (1387) نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره سینمای ایران شد.

بیشتر بخوانید  شریل کول زیباترین موهای دنیا را دارد


دیدگاهتان را بنویسید