چهره های مختلف بازیگران مشهور با کلاه های مختلف!


کدام مدل کلاه را بیشتر دوست دارید؟

استفاده از کلاه این روزها برای آقایان بسیار مد شده است و انواع مدل کلاه دوباره مد شده است. در این مطلب در مورد مدل های کلاه بازیگر ایرانی آقای بابک حمیدیان صحبت خواهیم کرد.


بازیگر ایرانی / بابک حمیدیان

بابک حمیدیان بازیگری است که بیشتر اوقات شلوار جین و اسپرت می پوشد و به همین دلیل به راحتی یکی از کلاه هایش را از مجموعه اش می گیرد و برمی دارد و روی سرش می گذارد. البته این بازیگر جسارت این را دارد که کلاه های زیادی از کلاه چاپو گرفته تا کلاه بافتنی راه راه رنگارنگ سرش بگذارد.


بازیگر ایرانی / بابک حمیدیان

کلاه تخت یکی از مدل های محبوب بابک حمیدیان است. البته این کلاه در بین کلاه های مردانه بسیار محبوب بوده و همیشه پرفروش بوده است. اگر می خواهید این کلاه نقطه کانونی و مرکز توجه ظاهر شما باشد، یک تی شرت کلاسیک یقه خدمه و شلوار جین مستقیم تیره مانند آن بپوشید.


بازیگر ایرانی / بابک حمیدیان

این مدل کلاه فدورا در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر توسط حمیدیان پوشیده شد. کلاه فدورا یکی از آن کلاه هایی است که به عنوان اکسسوری سبک به حساب می آید. حمیدیان نیز این کلاه را با کت بلندی با طرح مدرن بر سر داشت. این نوع کلاه لبه پهن و باریکی دارد.


بازیگر ایرانی / بابک حمیدیان

این نوع کلاه نمادی از لباس های غیر رسمی محسوب می شود. مدل کلاه بیسبال بابک حمیدیان، کلاه بیسبال است، یعنی بر خلاف دو نوع دیگر کلاه بیسبال، کش یا بند برای تنظیم سایز ندارد. این کلاه با کاپشن های سبک و بارانی در هوای سرد به خوبی ست می شود. همچنین می تواند به تی شرت در فصل تابستان جذابیت بیشتری بدهد.

بیشتر بخوانید  متن آهنگ زیبای گیلکی به نام رعنا با ترجمه


بازیگر ایرانی / بابک حمیدیان

در دنیای مد، این نوع کلاه یکی از شیک ترین سرپوش ها و اکسسوری های مد روز محسوب می شود. این کلاه می تواند هر لباسی را کامل کند. کلاهک بینی به دلیل طراحی عریض در هر سری جای می گیرد. پارچه های سبک تر را می توان با تی شرت ترکیب کرد و در طول روز پوشید.


بازیگر ایرانی / بابک حمیدیان

بدون شک ایرک چین جایگاه ویژه ای در لیست کلاه های مورد علاقه بابک حمیدیان دارد. بسیاری از عکس های منتشر شده از این بازیگر او را با کلاه سنتی چینی نشان می دهد. درست است که خیلی از ما را به یاد پدربزرگ هایمان می اندازد، اما در دنیای امروز یک اکسسوری خاص به حساب می آید.


بازیگر ایرانی / بابک حمیدیان

بابک حمیدیان در یک برنامه تلویزیونی از علاقه خاصی به کلاه های مشهدی گفت. این کلاه وقتی لبه اش چرخانده می شود خیلی شبیه یک کلاه بافتنی ساده است و البته شبیه کلاهک بینی کلاسیک است فقط از آنها کوتاهتر است و نمی تواند گوش ها را بپوشاند اما جمجمه را کاملا می پوشاند.


بازیگر ایرانی / بابک حمیدیان


دیدگاهتان را بنویسید