مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چهره های سرشناس ایرانی متولد 17 دی ماه+ تصاویر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



افراد معروف متولد 17 دی


امروز 17 دی ماه است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۷ دی + تصاویر


قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ هفدهم دی چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.


separator line


تولد افراد معروف در 17 دی


آزاده صمدی


تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۷ دی + تصاویر


تولد آزاده صمدی بازیگر مشهور در 17 دی ماه


آزاده صمدی ، متولد ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او پس از گذراندن دورهٔ کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دورهٔ کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی ) را گذراند..وی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید. از افتخارات آزاده صمدی می‌توان به دریافت جایزه بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیل آفریقا اشاره کرد.


آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی از بازیگران و کارگردانان ایرانی است. این زوج در سال 85 باهم ازدواج کردندو پس از 7 سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.


در رابطه با همسر دوم آزاده صمدی شک و شبه هایی وجود دارد که صحت این اخبار مشخص نیست و در حد شایعه باقی مانده اند این خبرها نشان از ازدواج دوم آزاده صمدی دارد. علاوه بر آن تصاویری از دختر آزاده صمدی در فضای مجازی پخش شده که کذب می‌باشد. وی صاحب فرزندی نیست.


separator line


امیرحسین فشنگچی


تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۷ دی + تصاویر


امیرحسین فشنگچی فوتبالیست معروف ایرانی متولد 17 دی


امیرحسین فشنگچی متولد 17 دی ماه 65 در تهران ، در بیمارستان قلهک به دنیا آمده و در محله ی امیرآباد تهران بزرگ شده است.

بیشتر بخوانید  عکس های جدید حدیث میر امینی-آزاده زارعی


دانشجوی رشته مهندسی نساجی که به خاطر سربازی از ادامه تحصیلاتش انصراف داده است قد 175 و وزن 72 کیلو ، در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس بازی میکند می باشد.فشنگچی در ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ با امضای قرارداد دو ساله به عضویت پرسپولیس درآمد.


فشنگچی در ۱۹ آبان ۱۳۸۸، مقابل ایسلند، اولین بازی ملی خود را انجام داد.


separator line


پژمان منتظری


تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۷ دی + تصاویر


پژمان منتظری فوتبالیست مشهور متولد 17 دی


پژمان منتظری متولد 17 دی سال 62 در اهواز ، فوتبالیست ایرانی است . تحصلات پژمان دیپلم تجربی است.


پژمان منتظری از سال 76 فوتبال را شروع کرد. اولین تیمی که پژمان منتظری در آن بازی کرده جوانان پرسپولیس اهواز بوده است . حدود 3 سال در فولاد بازی کرده و پس از آن با قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست.


در سطح تیم ملی تجربه بازی در مسابقات غرب آسیا و مسابقات آسیایی دوحه را دارد . منتظری که از تیم ملی هم خداحافظی کرده،پیش از پیوستن به استقلال هم در لیگ قطر مشغول به بازی بود.



separator line


محمدرضا لطیفی


تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۷ دی + تصاویر


مرحوم محمدرضا لطیفی هنرمند معروف ایرانی متولد 17 دی


محمدرضا لطفی در 17 دی ماه سال ۱۳۲۵ در شهر گرگان به دنیا آمد. وی به مدت پنج سال در هنرستان موسیقی به آموختن موسیقی پرداخت و موسیقی را نزد استادانی چون علی اکبر شهنازی، حبیب الله صالحی فراگرفت.


پس از پایان هنرستان به دانشکده موسیقی راه یافت و به تکمیل آموخته‌هایش پرداخت. در این زمان از دیگر استادان نیز بهره جست که می توان به این نام ها اشاره کرد: نورعلی برومند، عبدالله دوامی،سعید هرمزی و سایر استادان دانشکده موسیقی.

بیشتر بخوانید  متن آهنگ حضور اتفاقی از چارتار (Chaartaar


حمدرضا لطفی در سال ۱۳۴۳ جایزه نخست موسیقی‌دانان جوان را نیز کسب کرد. در جشنواره موسیقی جشن هنر ۱۳۵۴در شیراز به همراه محمدرضا شجریان و ناصر فرهنگ‌فر به اجرای راست پنجگاه پرداخت که بسیار مورد توجه قرار گرفت. در اجرای ردیف آوازی توسط عبدالله دوامی با ساز تار وی را همراهی کرد.


در سال ۱۳۶۵ به آمریکا رفت. علاوه بر کنسرت‌های متعدد در سراسر آمریکا، مرکز فرهنگی هنری شیدا را در واشنگتن تاسیس کرده است.


یکی دیگر از کارهایی که از لطفی انتشار یافته است، همنوازی وی با استاد فرامرز پایور است که سال ها قبل ضبط شده بود.


محمدرضا لطفی اردیبهشت سال 1393 در اثر بیماری درگذشت.


separator line


محمدجواد ظریف


تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۷ دی + تصاویر


محمد جواد ظریف چهره معروف ایرانی متولد 17 دی


محمد جواد ظریف در سال ۱۳۳۸ در شهر تهران دیده به جهان گشود. وی دانش آموخته دبستان و دبیرستان علوی تهران است.


ظریف در سال ۱۳۵۵ با ویزای دانشجویی به آمریکا رفت و ۱۳۶۷ دکترای مطالعات بین المللی خود را از دانشگاه دنور ایالت کلرادو گرفت. وی پیش از این نیز کارشناسی ارشد خود را در حوزه روابط بین‌الملل و در دانشگاه ایالتی سانفراسیسکو به پایان برده بود.


محمد جواد ظریف مرداد سال ۱۳۹۲ به عنوان گزینه دولت یازدهم برای تصدی وزارت امور خارجه به مجلس شورای اسلامی معرفی شد و با کسب اکثریت آرا از مجلس رای اعتماد گرفت و به عنوان وزیر امور خارجه مشغول به فعالیت شد.


ظریف همچنین در دولت دوازدهم به عنوان وزیر امور خارجه مشغول به فعالیت شد.

بیشتر بخوانید  اتاق غذاخوری کریس جنر لوکوری در یک امارت لوکس!


separator line


ویژگی های متولدین دی ماه


دی ماهی ها چه خصوصیاتی دارند :

دی ماهی ها دارای شخصیّت عالی، خیلی لایق و کاردان، بهترین رئیس، انتقامجوی شدید، ساده پوش و بی آلایش، محتاط، آرام و صبور، مرد عمل، مقتدر، پر تحمّل، جدّی و جاه طلب، فعّال و کوشا، واقع بین، سرکش، پول دوست، بیهوده انرژی تلف نمی‌کند، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می‌کند، با شرف و با وجدان، تمیز، خودکفا و سودجو، دارای حس مسئولیّت زیاد، دشمن ولخرجی و اسراف، حسابگر، مخالف تجمّلات، صاحب شأن و مقام، سازمان دهنده خوب


separator line



فال روزانه برای دیماهی ها


فال روزانه 17 دی: اتعیین کردن اهداف خود و اینکه سریع برای رسیدن به آنها تلاش را شروع کردن، نیرویی است که امروز کائنات به شما می‌دهد. اما انتظار نداشته باشید که بتوانید به راحتی و بدون تلاش به آنها دست پیدا کنید. شما باید بسیار تلاش کنید و مطمئن باشید که پاداش آن بعد از محقق شدن کارتان به شما خواهد رسید. خوشبختانه،‌ با ورود ماه به پنجمین خانه اهداف شما، ‌این مژده را به شما می‌دهیم که به زودی به نیات خود دسترسی پیدا می‌کنید.


با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین دی

مجله دلگرم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *