چهره شهاب حسینی و پدرش سوژه کاربران شده است/ تا این حد ….!؟


شهاب حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران بازیگر، مجری و گوینده است. وی فارغ التحصیل رشته علوم انسانی و دانشجوی بازنشسته روانشناسی دانشگاه تهران است که کار خود را با گویندگی رادیو آغاز کرد و اکنون کارگردان است. سید شهاب الدین حسینی تنکابنی همانطور که از نام خانوادگی اش پیداست اهل تنکابن مازندران است و یک برادر به نام سید مهدی و دو خواهر دارد. او هنگام تولد 3700 کیلوگرم وزن داشت و 30.3 دقیقه بعد از نیمه شب به دنیا آمد.


شهاب حسینی و پدرش

بازیگری را از سال 1371 در سن 19 سالگی با حضور در کلاس های سمندریان آغاز کرد و در عرض یک سال تمرینات مختلفی را برای اتخاذ تکنیک های بازیگری انجام داد.

سید شهاب حسینی در سال 1374 در سن 22 سالگی با پریشر قنبری از همکاران تئاتری خود ازدواج کرد و اولین فرزندش محمد امین در سال 1382 به دنیا آمد. در سال 1390 دومین پسر زوجی به نام امیرعلی به دنیا آمد.

پریشار قنبری متولد 4 دی 1359 در تهران، فارغ التحصیل رشته چهره پردازی از دانشگاه تهران، دارای یک خواهر و یک برادر و آخرین فرزند خانواده است. از تجربیات او در مقابل دوربین می توان به فیلمی از طبقه متوسط ​​به کارگردانی همسرش در سال 1393 اشاره کرد.


شهاب حسینی و پدرش


بیشتر بخوانید  سلفی قرمز و غیر طبیعی بازیگر زن!

دیدگاهتان را بنویسید