چهار نکته از چهار پیچ آخر


پرسپولیس با 55 امتیاز در رده های بالای جدول لیگ برتر است و سپاهان با 53 امتیاز در انتظار سقوط این تیم با اولین لغزش است.

به گزارش ایسنا ، این روزنامه دنیای اقتصاد در چهار بازی گذشته ، سرخپوشان به ترتیب باید به مصاف آلومینیوم اراک (خانگی) ، ماشین سازی (خارج از خانه) ، تراکتور (خانه) و پیکان (خارج از خانه) بروند.

سپاهان همچنین باید با این تیم ها دیدار کند: نفت آبادان (خانه) ، شهرخودرو (خارج از خانه) ، ذوب آهن (خانه) و استقلال (خارج از خانه). امشب اولین بازی هر دو تیم در مرحله چهار نهایی است. شاگردان محرم نویدکیا از ساعت 20:45 باید میزبان نفت آبادان باشند و تیم یحیی گل محمدی از ساعت 20:55 به مصاف آلومینیوم اراک برود.

تفاوت؛ فرصتی که سپاهان از آن سوزاند

با توجه به رقابت شدید پرسپولیس و سپاهان و نتایج نزدیک آنها ، بعید به نظر می رسد که وظیفه تعیین قهرمان در این فصل مشخص شود. در حال حاضر ، تفاضل گل پرسپولیس و سپاهان 22 است. سپاهان دو هفته پیش با گلزنی در اصفهان از سد ماشین سازی عبور کرد. آنها در این بازی سه امتیاز کسب کردند ، اما بازی خانگی مقابل قعر لیگ ، حداقل روی کاغذ ، بهترین فرصت برای بهبود تفاضل گل طلایی بود که به صورت رایگان از دست رفت. سپاهان می توانست با یک پیروزی قدرتمند جلو برود اما آنها مجذوب بازی سخت کویری تبریز شدند و هفته گذشته در یک بازی جنجالی مقابل پیکان به تساوی یک بر یک رسیدند. البته سرخپوشان فرصت انجام کاری را دارند که سپاهان هنگام بازدید از مهندسی مکانیک انجام نداد.

بیشتر بخوانید  فروش فوری 5 محصول بهمن موتور به قیمت کارخانه آغاز شد + قیمت

دوباره هفته گذشته ، دوباره تارتار

شاگردان مهدی تارتار هفته گذشته در پیکان به مصاف سپاهان رفتند و با کسب یک امتیاز یک امتیاز بسیار مهم را از این تیم کسب کردند. آنها هفته گذشته به مصاف پرسپولیس می روند. بنابراین ، خودروسازان نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمان امسال خواهند داشت. جالب اینجاست که دو سال پیش پرسپولیس هفته گذشته باید به مصاف تارتاروس می رفت. در آن زمان تارتاروس هدایت پارس جنوبی جم را بر عهده داشت و تیم برانکو با پیروزی یک بر صفر در خانه پارس جنوبی هجدهمین قهرمانی کورس را با همان سپاهان بدست آورد.

استقلال؛ چگونه

قطعاً بازی هفته گذشته سپاهان در خانه استقلال می تواند یک چالش بزرگ برای این تیم باشد ، اما سوال این است که آبی پوشان در این مسابقه با چه شرایطی به مصاف سپاهان می روند؟ اگر به دلایلی استقلال مجبور باشد در روز آخر به گل برسد ، حسابی می تواند به سپاهان آسیب برساند ، اما اگر لیگ برای آنها پایان یابد ، بعید است که آنها سخت جنگ کنند و به پیروزی حریف سنتی کمک کنند. در این شرایط پرسپولیس نباید از استقلال انتظار کمک داشته باشد.

تراکتور؛ شاید تشنه انتقام

به خصوص در مورد پرسپولیس باید به بازی هفته بیستم این تیم مقابل تراکتور اشاره کنیم. باید دید تراکتور در آن زمان در مرحله کسب سهمیه آسیا خواهد بود یا خیر. در این صورت ، برای سرخپوشان تهرانی دشوار خواهد بود. حتی در غیر این صورت ، تراکتورسازی به هیچ وجه بد نیست انتقام دو شکست بازی را بگیرد و سوپرجام را از پرسپولیس بگیرد.

بیشتر بخوانید  این جاهای دیدنی قطر را از دست ندهید

بازی های دیگر

در دیدارهای باقی مانده از هفته بیست و ششم لیگ برتر ، امشب از ساعت 19:50 سایپا میزبان استقلال خواهد بود و تقابل فرهاد مجیدی و فراز کمالوند می تواند بسیار جالب باشد. کمالوند دستیار مجیدی بود اما چند هفته پیش تیم را ترک کرد و سایپا را به عنوان سرمربی قبول کرد. امشب ساعت 20:15 تراکتور مقابل گل گهر سیرجان خواهد بود. از ساعت 21:30 فولاد به مصاف مهندسی مکانیک می رود. “سایر مسابقات این هفته فردا برگزار می شود.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید