چهار شهر زنجان در ایالت قرمز کرونا قرار داشتند



دکتر پرویز گزلباش روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حال حاضر روند بیماری Covid-19 در استان نیز مانند سایر کشورها در بخش های سرپایی و بستری در حال افزایش است.

وی با اشاره به وجود 212 تا 215 بیمار کرونر در استان طی چند روز گذشته اضافه کرد: در هفته های گذشته حدود 150 بیمار کرونر به طور دائم در بیمارستان های استان بستری شده اند و هم اکنون نسبت به هفته قبل افزایش داشته است. حداقل 70٪

به گفته قزلباش ، این افزایش هشداری برای موج پنجم تاج گذاری استان در روزها و هفته های آینده است و توجه مردم به پروتکل های بهداشتی همچنان ادامه دارد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه میزان اشغال تخت عروق کرونر در این استان 26.5 درصد است ، اظهار داشت: طی چند روز گذشته کاهش چشمگیر در میزان بستری شدن در بیمارستان ها وجود داشته است و هیچ تضمینی برای ادامه این روند در این مورد وجود ندارد. . “

وی گفت: با توجه به اینکه موج پنجم تاج در سایر استانها به سرعت در حال گسترش است ، انتظار می رود طی روزهای آینده شاهد شیب تند در استان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: از زمان شیوع تاج تاکنون بیش از 362000 نفر در بخش سرپایی بیمارستان بر روی 27،523 نفر آزمایش شده اند و در مجموع 94،887 بیمار مثبت تشخیص داده شده اند.

به گفته دکتر قزلباش ، آزمایش PCR گردش ویروس در جامعه را نشان می دهد و از این نظر این مشکل در شهرستان ابهر زیاد است و روند رو به رشد بستری شدن در بیمارستان به تدریج انجام می شود و خرمدره در همان مسیر شهر حرکت می کند. از ابهر و این درصد در زنجان و سایر شهرها نیز افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید  معنی اسم مانیسا چیست؟ (ریشه، فراوانی، ابجد و اسامی مشابه مانیسا)

دیدگاهتان را بنویسید