چهارمین همایش صنایع فلزات غیرآهنی ایران آغاز به کار کرد



به گزارش شمانیوز، چهارمین همایش و نمایشگاه فلزات غیرآهنی ایران و فناوری های مرتبط با تولید و عرضه به بازار با همکاری شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور وحی الله جعفری رئیس سازمان توسعه و بازسازی ایران ایمیدرو)، مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران، اردشیر سعد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنعت مس ایران، محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران و علیرضا بختیاری، مدیر عامل گروه رسانه ای دنیای اقتصاد. و جمعی از مدیران معدنی کشور.

این همایش به مدت سه روز 16، 17 و 18 اسفند 1400 برگزار می شود و در بیش از 10 میزگرد تخصصی چالش ها و فرصت های صنعت فلزات غیرآهنی اعم از مس، طلا، سرب، روی و آلومینیوم را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد. .

بر اساس این گزارش و به گفته برگزارکنندگان کنفرانس، وجود منابع بالقوه در منطقه و ایران در زمینه فلزات غیرآهنی (مس، آلومینیوم، سرب، روی، طلا و …) و همچنین تلاش های قابل توجه همسایگان در توسعه این صنایع.این کنفرانس. علاوه بر این، این رویداد با هدف ایجاد فرصتی برای به اشتراک گذاری اطلاعات بین بازیگران اصلی در صنعت، از جمله دولت، بخش خصوصی و انجمن های تخصصی داخلی و بین المللی است.

برنامه چهارمین همایش فلزات غیرآهنی

فایل ضمیمه شده

برای دانلود فایل پیوست در اینجاست کلیک

پرس مس

بیشتر بخوانید  دادگستری به دنبال بهره مندی از روحانیت انقلابی است

دیدگاهتان را بنویسید