چهارمین “نمایشگاه کار” با حمایت انتخاب الکترونیک برگزار شد



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه ای انتخاب الکترونیک، این نمایشگاه با توجه ویژه به دستورالعمل های بهداشتی منتشر شده از سوی وزارت بهداشت از 23 تا 26 بهمن ماه در بوستان گفتگو تهران برگزار شد و نمایشگاهی که وی حضور داشت با استقبال بی سابقه بازدیدکنندگان همراه بود.

در طول سه روز به فعالیت های غرفه اختصاص داده شده است انتخاب وسایل الکترونیکی در این نمایشگاه بازدیدکنندگان با شرایط و رویکردهای اشتغال در زنجیره ارزش بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی ایران و نیازهای این گروه صنعتی در زمینه مشاغل مختلف و نیروی انسانی آشنا شدند.

همچنین در آخرین روز این مراسم کریمی معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از غرفه گروه صنعتی الکترونیک انتخاب و نشست مشترک با مدیران ارشد گروه صنعتی الکترونیک انتخاب، برای رشد و توسعه این گروه صنعتی، موانع تولید در صنعت لوازم خانگی ابراز امیدواری کرد.

سید حسین میرباقری، معاون منابع انسانی در گزینش الکترونیک او معتقد است؛ استفاده از ظرفیت بسترهای جدید کسب و کار و اشتغال نقش مهمی در تامین نیروی انسانی مورد نیاز بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی ایران دارد و حضور در نمایشگاه کار یکی از بسترهایی است که می تواند روابط دوجانبه سازمان یافته ای را بین کارجویان و این گروه صنعتی برقرار کند.

وی در حاشیه اختتامیه چهارمین نمایشگاه ایران خطاب به اصحاب رسانه افزود: اشتغال پایدار به عنوان رمز موفقیت همواره در دستور کار انتخاب الکترونیک بوده و بخش مهمی از اهداف این گروه صنعتی بر اساس اشتغال زایی و کارآفرینی در دستیابی به مولد اقتصاد ایران بود.

بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس فردا کرج شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ – ایران چطور

میرباقری افزود: خوشبختانه شاهد استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان از غرفه گزینش الکترونیکی در چهارمین نمایشگاه کار ایران بوده ایم و امیدواریم با توجه به حجم این نمایشگاه با استعدادها و نخبگان حاضر در نمایشگاه بخشی از نیازهای نیروی انسانی خود را برطرف کنیم. دریافت شد. بیوگرافی ها “.

***

این مطلب یک گزارش است و سایت خبری شمانیوز صحت یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی کند و مسئولیت قانونی آن ربطی به شمانیوز ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید