مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

چند راه ساده و طبیعی برای از بین بردن بوی بد ظروف پلاستیکی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بوی بد ظروف پلاستیکی را با چند ترفند ساده خانگی از بین ببرید

یکی از معایب استفاده از ظروف پلاستیکی جذب بوهای نامطبوع است که با مواد شوینده پاک نمی شود اما با چند ترفند ساده می توانید بوی بد پلاستیک را از بین ببرید.در این مقاله شما را با روش از بین بردن پلاستیک بد آشنا می کنیم. بوها .
متأسفانه ظروف پلاستیکی بوهای نامطبوعی را جذب می کنند که با شستشوی منظم از بین نمی روند و تا هفته ها ماندگاری دارند. این بو زمانی ایجاد می شود که در داخل ظروف پلاستیکی کپک رشد می کند و ظروف در مکانی تاریک و مرطوب نگهداری می شوند. برای حل این مشکل می توانید از چند ترفند استفاده کنید. موضوع.

روش های از بین بردن بوی نامطبوع ظروف پلاستیکی

یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن بوی بد پلاستیک استفاده از لیموترش است، پس لیمو یا آبلیمو را در ظرف مورد نظر بریزید، زیرا اسید سیتریک پاک کننده قوی است.

بعد از اینکه ظرف پلاستیکی را تمیز کردید آن را با آب سرد پر کنید سپس پنج تا شش قطره عصاره وانیل اضافه کنید و بگذارید یک شب بماند همچنین می توانید چند قطره عصاره وانیل را روی پارچه ای بریزید و ظرف را با آن تمیز کنید.


بوی بد ظروف پلاستیکی را از بین ببرید

برای از بین بردن بوی بد پلاستیک ابتدا ظرف پلاستیکی مورد نظر را در یک سینک تمیز قرار دهید سپس یک لیوان آب گوجه فرنگی را در ظرفی بریزید و حالا اسفنج را در آب گوجه فرنگی فرو کنید و با ظرف پلاستیکی بدبو بمالید، گوجه فرنگی را رها کنید. آب در ظرف ده تا پانزده این ترفند را تکرار کنید تا بوی نامطبوع آن کاملا از بین برود و در آخر طبق معمول ظروف پلاستیکی را بشویید.

بیشتر بخوانید  آموزش ساخت و تزیین شمعدان های زیبا

ابتدا سینک ظرفشویی را با آب داغ پر کنید، سپس دو فنجان سرکه سفید اضافه کنید، سپس ظرف مورد نظر را در مخلوط به دست آمده قرار دهید و سی دقیقه بگذارید، سپس ظرف پلاستیکی را با دستمال پاک کنید و طبق معمول با آب سرد بشویید و بشویید. در نهایت با حوله خشک کنید. همچنین می توانید یک پارچه تمیز را در سرکه سفید آغشته کنید و از آن برای تمیز کردن ظروف استفاده کنید و بگذارید سرکه روی سطح پلاستیکی خشک شود و سپس به طور معمول ظروف را بشویید.

باید بخوانید:

یکی دیگر از راه های راحت و موثر برای از بین بردن بوی نامطبوع پلاستیک روزنامه است.پس ابتدا ظرف را با آب و صابون خوب بشویید سپس خشک کنید و روزنامه های سیاه و سفید و سپس داخل آن را خرد کنید. ظرف مورد نظر را بریزید و درب ظرف را ببندید، بگذارید دو تا سه روز بماند، چون کربن موجود در روزنامه بوی بد را به خود جذب می کند، وقتی درب ظرف را باز می کنید بوی نامطبوعی نمی بینید. .

استفاده از جوش شیرین برای از بین بردن بوی نامطبوع پلاستیک گزینه بسیار مناسبی است پس ابتدا ظرف را با آب سرد بشویید زیرا آب گرم بوی آن را ثابت نگه می دارد سپس ظرف را با آب گرم پر کنید و یک قاشق غذاخوری جوش شیرین به آن اضافه کنید. و ظرف را با درب قرار دهید و بگذارید یک شب بماند.


تمیز کردن ظروف پلاستیکی

یکی از ساده ترین راه ها برای قرار دادن ظروف در حیاط این است که ظروف و درها را به مدت یک روز در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید.

بیشتر بخوانید  مدل دسته گل عروس-سری 4

اکثر مردم برای از بین بردن بوی بد کامیون و ماشین خود از قهوه پودر شده استفاده می کنند که این روش برای ظروف پلاستیکی نیز بسیار مناسب است، پس ظرف پلاستیکی را بشویید و خشک کنید، سپس یک قاشق چای خوری پودر قهوه را در ظرف بریزید و درب آن را ببندید. ظرف یک تا دو روزه که در این صورت بوی نامطبوع پلاستیک کاملا از بین می رود.

می توانید یک تکه زغال در قابلمه بریزید و درب قابلمه را بگذارید سپس یک تا دو شب بگذارید بماند، اما دقت کنید از زغال طبیعی بدون مواد افزودنی سبک استفاده کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *