چند اسب در تصویر می بینید؟


تست های روانشناسی در حال حاضر یکی از محبوب ترین سرگرمی های دنیا هستند و جای تعجب هم ندارد که بعضی از بعد های شخصیتی ما را می توانند به ما نشان دهند. در ادامه همراه ما باشید.

1. یک اسب می بینید

اگر فقط یک اسب می بینید، دوست ندارید روی جزئیات تمرکز کنید. مطالعه دقیق و جزئیات شما را بسیار خسته می کند، بنابراین خیلی سریع تصمیم می گیرید و گاهی اوقات کارهایتان خوب پیش نمی رود. شما از کردن گروهی لذت می برید زیرا می دانید که اگر در کارتان شکست خوردید، می توانید روی کمک بقیه حساب کنید.

2. پنج تا ده اسب می بینید

اگر متوجه 5 تا 10 اسب شدید باید بدانید شما فردی بسیار دقیق هستید . توصیه ما به شما این است که در همه جا لازم نیست به جزئیات دقت کنید زیرا زندگی کردن با این دیدگاه به مراتب زندگی را برای شما سخت می کند. با این حال تنها زمانی که واقعا لازم است به جزئیات دقت کنید و با احتیاط تصمیم بگیرد و قبل از آن چند بار فکر کنید!

3. یازده اسب یا بیشتر می بینید

اگر متوجه بیش از یازده اسب شدید، باید سعی کنید هر تصمیمی را خیلی سریع و دقیق بگیرید. قبل از هر تصمیمی به عواقب آن آگاه شوید. این نوع از تصمیم گیری ها برای بعضی از لحظات بحرانی در ابعاد بزرگتر کارساز است. یادتان باشد گاهی ارزش دارد که مشکلاتتان را به چالش بکشید.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


بیشتر بخوانید  ازدحام خانوار در کدام استان‌های ایران بیشتر است؟

دیدگاهتان را بنویسید