چندش آورترین لباس های لیدی گاگا



آنچه دیگران می خوانند:

لیدی گاگا در 28 مارس 1986 در منهتن، نیویورک، ایالات متحده آمریکا به نام استفانی جوآن آنجلینا جرمنوتا به زبان انگلیسی لیدی گاگا به دنیا آمد. مادر لیدی گاگا، سینتیا لوئیس، و پدرش، جوزف جمانوتا، یک کارآفرین اینترنتی، هر دو ایتالیایی هستند. لیدی گاگا یک خواهر کوچکتر به نام ناتالی زمانوتا دارد که طراح مد است. لیدی گاگا به اصرار مادرش از 4 سالگی نواختن پیانو را آغاز کرد و به مدت 10 سال در موسسه تئاتر لی استراسبرگ در رشته بازیگری تحصیل کرد.

لیدی گاگا

در سال 2003 در سن 17 سالگی وارد مدرسه موسیقی تیش در دانشگاه نیویورک شد و در رشته موسیقی و ترانه سرایی تحصیل کرد اما در سال 2005 ترک تحصیل کرد.

او چندین بار برای بازیگری تست داد و سرانجام در یک برنامه تلویزیونی دوربین مخفی در MTV شرکت کرد.

در سال 2005 چندین آهنگ با مل خواننده ملی هیپ هاپ ضبط کرد و سپس با دوستانش گروهی به نام استفانی ژرمانوتا را تشکیل داد.

لیدی گاگا

در سال 2006، وندی استارلند او را به آهنگسازی به نام راب فوزاری معرفی کرد و با هم آهنگ‌های پاپ الکترونیکی را ضبط کردند. Def Jam Recordings از این آهنگ ها استقبال کرد و با گاگا قرارداد همکاری امضا کرد، اما او تنها سه ماه پس از امضای قرارداد از دف جم کنار رفت.

بیشتر بخوانید  مسجد رشتخوار بقیه مسجد هوازمشاهی

در اواخر سال 2007 با آهنگساز و ترانه سرایی به نام ردوان آشنا شد و به مدت یک هفته در اولین آلبوم خود در استودیو ضبط با او کار کرد و موفق شد اولین آلبوم موسیقی خود را با نام “شهرت” در سال 2008 منتشر کند.

لیدی گاگا

از آلبوم های موفق او می توان به شهرت، هیولای معروف، من به این ترتیب متولد شدم، هنر پاپ، چهره به چهره و جوآن اشاره کرد.

عاشقانه بد، جوداس، روما، تلفن لیدی گاگا و بیانسه، آمریکاییانا، تشویق، هنر پاپ، متولد به این روش، رقصیدن در تاریکی، لبه افتخار، اوه اوه (هیچ چیز دیگری برای گفتن نیست)، جی آی وی، کولی، هیولا، شما و Me and Shall اثر لیدی گاگا و بردلی کوپر بهترین و معروف ترین آهنگ های او محسوب می شوند.

لیدی گاگا

عشق بد، آلخاندرو، متولد این راه، جودا، بازی عشق، ازدواج تا شب، پاپاراتزی، پوکر فیس، لبه افتخار، من و تو، تلفن، فقط می رقصیم، به سلامتی، همه چیز با تونی بنت پیش می رود و تلفن ویدیویی با بیانسه آنها یکی از موفق ترین موزیک ویدیوهای او هستند.


دیدگاهتان را بنویسید